تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۷۸۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر
بهره برداری همزمان از 5 مرکز سامانه 121 برق در خوزستان
بهره برداری همزمان از 5 مرکز سامانه 121 برق در خوزستان

به همت شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر، بهره برداری از 5 مرکز سامانه 121 در پنج نقطه از استان خوزستان آغاز شد.

به گزارش خوزنیوزو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، عبدالرحیم جهان بین معاون بهره برداری این شرکت گفت؛  5 سامانه در شهرستان های ماهشهر، شوشتر، دزفول، آبادان و بهبهان به بهره برداری رسیده و با مرکز سامانه 121 اندیمشک که پیش از این افتتاح شده بود در مجموع 6 نقطه استراتژیک در حوزه برق به این سامانه مجهز شده اند.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به اهداف ایجاد مراکز 121 در شرکت های توزیع برق افزود، کاهش مراجعات حضوری مردم و مشترکان برق، نظارت سیستماتیک و دقیق تر بر عملکرد واحد های مختلف در اولویت های برق شهرستان ها، رسیدگی مناسب تر به درخواست ها و شکایات خصوصا در زمینه  خاموشی از مهمترین اهداف این طرح مهم بوده است.

جهان بین تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات با کیفیت و به هنگام به مشترکان برق را از دیگر اهداف ایجاد سامانه های 121 برشمرد و خاطرنشان  ساخت با بهره برداری از این سامانه ظرفیت خطوط مخابراتی برای تماس های مردمی در شرکت برق از یک خط به 30 خط ارتقاء یافته و امکان اطلاع رسانی مراحل انجام درخواست های مشترکین از طریق پیام کوتاه در هر لحظه فراهم شده است.

وی تصریح کرد؛ نمایش خودکار موقعیت مکانی مشترک تماس گیرنده روی نقشه (GIS)، مدیریت و پاسخگویی خودکار، هوشمند و صحیح به 98% مشترکین در هنگام تماس ها از دیگر مزایای سامانه 121 شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است که در کنار مزایای دیگر چون قابلیت پیگیری درخواست ها با ارایه کد رهگیری گزارش ها و خاموشی ها شامل روشنایی معابر، افت ولتاژ و... یک سیستم کارآمد، به روز و قابل اعتماد را در خدمت مردم عزیز قرار داده است.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، سرمایه گذاری لازم برای راه اندازی مرکز 121 را 30 میلیارد ریال اعلام کرد و با اشاره به مسئولیت های اجتماعی این شرکت، جهت توسعه همه جانبه استان خوزستان گفت، برای این سامانه 44 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است.

گفتنی است آیین بهره برداری از 5 مرکز سامانه 121 در پنج شهر استان خوزستان ( ماهشهر، دزفول، آبادان، شوشتر و بهبهان) به صورت همزمان و با حضور  مسئولین استانی و کشوری به بهره برداری رسید.

بهره برداری همزمان از 5 مرکز سامانه 121 برق در خوزستان

بهره برداری همزمان از 5 مرکز سامانه 121 برق در خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار