تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۷۸۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فریاد مرگ بر آمریکا در شهرهای جنوب خوزستان طنین انداز شد
  مردم همیشه در صحنه شهرستان های جنوب غرب خوزستان با حضور حماسی و انقلابی خود در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات و ولایتمداری خود به ثبت رساندند.
 به گزارش ایرنا از شهرستان های آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرماهشهر، اروندکنار، جزیره مینو و چوئبده مردم ولایتمدار و بخصوص عشایر مرزدار این شهرستان ها در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همراه با سایر ملت افتحار آفرین ایران‌ اسلامی، با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، بار دیگر عشق و علاقه و ارادت خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی ابراز داشتند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای جنوب خوزستان در حالی که دست نوشته و پلاکاردهایی با عنوان این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست عشق و ارادت خود را نسبت به مقام معظم رهبری اعلام و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خشم خود را نسبت استکبار جهانی اعلام کردند.
راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و ندای الله اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.
عشایر عرب شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار با لباس های محلی در راهپیمایی حضوری پررنگ داشته و با سردادن شعار به زبان عربی خشم خود را نسبت به سیاست های استکبار جهانی و حامیان آن اعلام کردند.
به گزارش ایرنا راهپیمایی 22 بهمن در آبادان از ابتدای خیابان یک احمد آباد آغاز و تا مصلای جمعه ادامه داشت.
در طول مسیر راهپیمایی ایستگاه های صلواتی و ایستگاه نقاشی انقلاب برای کودکان و نوجوانان برپا شده بود.
در ابتدای مسیر سرود 40 نفره دانش آموزان آبادان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اجرا شد.
 مردم ولایتمدار خرمشهر نیز از چهار راه شهید مطهری به طرف مسجد جامع راهپیمایی کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار