تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۷۸۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار لالی خبر داد
سقوط یک گردشگر به دره دوزویل در لالی
فرماندار لالی گفت: صبح امروز یک مرد حدوداً 35 ساله به دلیل بی‌احتیاطی درحالی‌که برای تماشای رودخانه شور و گرفتن عکس بر روی پل ایستاده بود، بر اثر لغزش به دره عمیق سقوط کرد.
گودرز ترکی زاده فرماندار لالی اظهار کرد: صبح امروز یک مرد حدوداً 35 ساله به دلیل بی‌احتیاطی به دره دوزویل سقوط کرد. این فرد درحالی‌که برای تماشای رودخانه شور و گرفتن عکس بر روی پل ایستاده بود به دلیل بی‌دقتی بر اثر لغزش به دره عمیق سقوط کرد.

فرماندار لالی عنوان کرد: هم‌اکنون نیروهای سپاه به کمک قایق درحال جست‌وجو برای یافتن این فرد هستند. همچنین نیروهای امدادی هلال‌احمر از صبح در مکان حادثه حضور دارند.

وی افزود: عمق آب در این منطقه بسیار زیاد است و به بالای 100 متر نیز می‌رسد و آب در این دره خروشان است، به همین دلیل کار جست‌وجو برای این فرد بسیار مشکل است.

ترکی زاده گفت: این فرد از اهالی شهرستان کوهرنگ بود که برای سفر به استان خوزستان آمده بود و در مسیر برگشت دچار حادثه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دره دوزویل در نزدیکی شهر لالی استان خوزستان، بر گذرگاه جاده لالی به اندیکا و شهرکرد قرار گرفته است. این دره شگرف و اسرارآمیز دارای طولی در حدود یک هزار متر و عرض تقریبی 70 تا 100 متر و بلندایی بالغ‌بر 120 تا 150 متر بوده و محل گذر شورابی است که از کوه‌های شمال غربی شهرستان لالی سرچشمه می‌گیرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار