تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۷۸۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آبرسانی سازمان آب وبرق خوزستان خبر داد:
ترمیم فوری شکستگی در کانال انتقال آب اهواز

سازمان آب وبرق خوزستان تمام ظرفیت های اجرایی خود را برای حل تنش های آبی استان بکار گرفته است

صابر علیدادی معاون آبرسانی سازمان آب وبرق خوزستان دقایقی پیش در مصاحبه با خوزنیوز در خصوص افت دبی در کانال سلمان که از ماه گذشته بخشی از آب اهواز را تامین میکند گفت:بعلت نامعلومی از حوالی ظهر روز گذشته کانال سلمان در محدوده منطقه عین ۲ اهواز دچار شکستگی گردید.

وی گفت علی رغم   اینکه دسترسی ماشین آلات اجرایی به این مقطع سخت بود ولی مدیران اجرایی بخشهای مختلف سازمان آب وبرق خوزستان در کمترین فاصله زمانی در این مقطع حاضر شدند و نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

علیدادی گفت خوشبختانه با توجه به اینکه زمینهادر حوالی این شکستگی لم یزرع و بیابانی می باشند هیچگونه خسارتی  وارد نگردید.

وی افزود: عمده مشکل حل شده است ولی برای تثبیت این مقطع عملیات تکمیلی از صبح امروز اغاز شده است.

علیدادی افزود:  سازمان آب وبرق خوزستان علی رغم اینکه تمام امکانات خودرا برای حل مشکلات استان بسیج نموده است اما آب وبرق خوزستان مظلوم واقع شده است.
وی گفت : حل بحران آب چذابه، حل بحران اب ابادان و خرمشهر در تابستان، حل بحران آبرسانی به ۱۰۰ روستای ابادان و خرمشهر ،حل مشکل آب اهواز از طریق انتقال اب از کرخه ، اعزام‌بالغ بر ۱۰۰ دستگاه ماشین الات در کنترل سیلاب رفیع از مهمترین اقدات اساسی اب وبرق در حل تنش های ابی و بحرانهای ابی استان بوده است

  معاون آبرسانی سازمان آب وبرق خوزستان در پایان از فرماندار اهواز و رییس ستاد بحران استان که باحضور در محل پیگیر حل مشکل بودند تشکر نمود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اي داد بي داد از ظلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
0
پدر آمرزيده ما 4 روز در مركز شهر اهواز آب قطع است. فوري يعني ضرب الجل ظرف 2 ساعت .
امسال بي آبي هلاك شديم خوب اين همه بارندگي داشتيم .
:
:
:
آخرین اخبار