تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۷۸۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانش آموزان اهوازی32 مقام کشوری مسابقات کاراته را کسب کردند
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان اهوازی 32 رتبه برتر مسابقات کاراته باشگاه های کشور را کسب کردند.
  محمد تقی زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این مسابقات در دهه فجر امسال در شهر ساری برگزار شد بیان کرد: این مقام ها شامل کسب هفت مدال طلا وهفت مدال نقره و 18 مدال برنز و تندیس اخلاق ، رقابت های کاراته سبک گوجوریو گوجوکایی باشگاه های کشور توسط دانش آموزان دختر کاراته کار ناحیه یک اهواز کسب کردند.
وی افزود: این رقابت ها در کلیه رده های سنی با شرکت بیش از 300 کاراته کار از استان های مختلف کشور در استان مازندران و شهر ساری برگزار شد.
تقی زاده با معرفی این دانش آموزان ادامه داد: 'آنا بلندنظر' دانش آموز دبستان غیردولتی ذهن نخست در کاتا انفرادی مقام سوم و در کاتا تیمی مقام سوم و در سبک کومیته مقام سوم ؛ همچنین 'دینا احمدی' دانش آموز دبستان غیردولتی ذهن نخست در کاتا انفرادی مقام اول و در کاتا تیمی مقام سوم و در سبک کومیته مقام دوم را کسب کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: همچنین 'سپیده احمدی' دانش آموز دبستان غیر دولتی ذهن نخست در کاتا انفرادی مقام سوم و در کاتا تیمی مقام سوم و در کومیته مقام دوم را به خود اختصاص داد ، همچنین 'ستایش خدادادی' دیگر دانش آموز دبستان غیر دولتی ذهن نخست در کاتا انفرادی مقام سوم و در کاتا تیمی مقام سوم ودر سبک کومیته مقام سوم را با از پیش رو برداشتن رقیبان به دست آورد .
تقی زاده بیان کرد: 'زهرا سیاحی' دانش آموز دبستان غیر دولتی ذهن نخست در کاتا انفرادی مقام سوم و در کاتا تیمی مقام سوم ودر سبک کومیته مقام اول را به دست آورد ، همچنین 'هما فیاضی' دانش آموز دبیرستان غیردولتی دانشگاه در کاتا انفرادی مقام سوم و کاتا تیمی مقام اول و سبک کومیته مقام اول را از آن خود کرد .
وی با بیان اینکه دانش آموزان خوزستانی همواره در رقابت های ورزشی رتبه های برتر کشوری را کسب کرده اند گفت : 'یاسمن محبوبی فرد' دانش آموز دبستان غیردولتی فرهنگ بانو در کاتا انفرادی مقام دوم و کاتا تیمی مقام اول ودر سبک کومیته سوم را کسب کرد ؛ همچنین 'میسا ناصریان' دانش آموز دبستان شاهد شکوفه های انقلاب در کاتا انفرادی مقام دوم و در کاتا تیمی مقام اول ودر سبک کومیته مقام سوم را به خود اختصاص داد.
تقی زاده با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی گسترده در بین دانش آموزان خوزستانی، ادامه داد : 'لمیا آلبوغبیش' دانش آموز دبستان شاهد شکوفه های انقلاب در کاتا انفرادی مقام دوم و در کاتا تیمی مقام سوم و در سبک کومیته به مقام سوم رسید و 'هلینا فیاضی 'دانش آموز دبستان حضرت زینب در کاتا انفرادی مقام دوم و در کاتا تیمی مقام سوم و در سبک کومیته به مقام سوم این مسابقات دست یافت 'نیوشا' کلاهدوز از دبیرستان غیردولتی دانشگاه در سبک کومیته مقام اول ودر کاتا انفرادی مقام سوم را از آن خود کرد.
در خوزستان یک میلیون و یکصد هزار دانش آموز در 9 هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار