تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۷۹۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار طرح درمانی در ماهشهر با حضور وزیر بهداشت افتتاح شدند
  چهار طرح بهداشتی و درمانی با سرمایه گذاری 42 میلیارد ریال صبح پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت و درمان در بندرماهشهر و بندر امام خمینی به بهره برداری رسید.
 این طرح ها شامل اورژانس بیمارستان راه زینب (س) بندرامام خمینی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع شامل هفت تخت بستری، پنج تخت تروما، سه تخت تزریقات، یک تخت CPR (احیا) و یک تخت معاینه می باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: اورژانس 115 و مرکز حوادث فوریت های پزشکی با سرمایه گذاری پنج میلیارد و 600 میلیون ریال توسط خیرین، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در مساحتی با زیربنای 630 مترمربع از دیگر پروژه های درمانی است که از محل اعتبارات استانی امروز به بهره برداری رسیدند.

محمد شنبدی اضافه کرد: از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز پایگاه شهید صدوقی بندرامام خمینی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال و زیربنای 250 از محل اعتبارات استانی مترمربع می باشد.

گفتنی است، تمامی پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسیدند، عملیات اجرایی آنها از سال 95 آغاز شده بود.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در سفر دیروز خود به اهواز 4 پروژه درمانی را افتتاح کرد و امروز پس از سفر به بندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) برای افتتاح چند پروژه درمانی به شهرستان آبادان سفر می کند.
شهرستان بندرماهشهر در فاصله حدود 100 کیلومتری از مرکز استان خوزستان اهواز واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار