تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۷۹۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابجایی جالب توجه برابر قعرنشین
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان
بازگشت شجاع خلیل زاده و محرومیت احمد نوراللهی می‌تواند تغییرات جالب توجهی را در جدال امروز این تیم مقابل حریف قعرنشین نوید دهد.

پرسپولیس هفته گذشته در جدال مقابل فولاد خوزستان شکست خورد تا در دومین بازی‌اش برابر این تیم از دبل ناکام بماند و نتواند شاگردان قطبی را نیز به سرنوشت پدیده دچار کند.
آنها از ساعاتی دیگر اما برابر استقلال خوزستان قرار خواهند گرفت؛ تیمی که در نیم فصل اول دو امتیاز سرنوشت‌ساز از آنها در غدیر گرفت. در دیداری که حواشی بزرگی در خود داشت و با سنگ‌پرانی‌های عجیب روی سکوها با انتقاد تندی از سوی بازیکنان و کادرفنی همراه شد.


برانکو اکنون در سومین بازی دور برگشت به دنبال این خواهد بود تا همچنان شانس بالانشینی و کورس صدرنشینی تیمش را حفظ کند. شجاع خلیل زاده مدافع موفق این تیم در این فصل بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به ترکیب بازخواهد گشت تا استحکام خط دفاعی افزایش یافته و از سراسیمگی و آشفتگی بازی هفته گذشته کم شود.

علیرضا بیرانوند انتخاب اول برانکو در این دیدار خواهد بود و به نظر کار آسانی خواهد داشت هرچند با توجه به میل پیروزی پرسپولیس احتمالا باید منتظر ضدحملات آبی‌های خوزستانی بود. با این حال ثبت یک کلین شیت دیگر از سوی او چندان دور از انتظار نخواهد بود.

با پایان محرومیت یک جلسه‌ای شجاع خلیل زاده او به قلب دفاعی پرسپولیس بازخواهد گشت و در کنار سیدجلال حسینی به استحکام این پست کمک می‌کند. در سمت چپ نیز همانند دیدارهای قبلی شایان مصلح و در سمت راست نیز مهدی شیری انجام وظیفه می‌کنند.

در خط میانی نیز احمد نوراللهی غایب است و احتمالا جا برای حضور امید عالیشاه به عنوان بهترین گلساز این فصل سرخپوشان باز خواهد شد.


کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی حاضر می‌شود و اینبار در غیاب نوراللهی وظایف دفاعی‌تری خواهد داشت و در کنار او عالیشاه و بشار رسن به ترکیب اصلی نزدیک خواهند شد و سروش رفیعی نیز جلوتر از آنها وظیفه بازیسازی و هجوم به دروازه استقلال خوزستان را برعهده دارد.

خط حمله پرسپولیس نیز به رهبری علی علیپور و با زوج مهدی ترابی به مصاف رقیب آبی‌پوش خواهد رفت. علیپور به عنوان برترین گلزن این فصل پرسپولیس و مدعی دستیابی دوباره به عنوان آقای گلی این شانس را دارد تا در صدر جدول به استوکس و کی روش نزدیک‌تر شود و با توجه به عملکرد نه چندان مناسب خط دفاعی استقلال خوزستان می‌توان مهدی ترابی را در یکی از بهترین فرم‌های خود در این بازی به عنوان مدعی برگزاری اولین جشن گل در پرسپولیس نیز دانست.

ترکیب احتمالی


علیرضا بیرانوند
سیدجلال حسینی
شایان مصلح
مهدی شیری
کمال کامیابی نیا
شجاع خلیل زاده
امید عالیشاه
بشار رسن
علی علیپور
مهدی ترابی
سروش رفیعی

منبع: قدس آنلاین

:
:
:
آخرین اخبار