تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۷۹۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگيری کلاهبردار حرفه ای و اعتراف به 13 ميليارد ريال کلاهبرداري
خوزنیوز:  جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگيري يک كلاهبردار و اعتراف به 13 ميليارد ريال کلاهبرداری در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ "سید محمد صالحی" اظهار داشت: در پي مراجعه يک شهروند اهوازي به پليس آگاهي خوزستان مبنی بر 13 میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق فضای مجازی از وی با توجه به اهميت موضوع، پرونده به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: شخصي از طريق برنامه های اینترنتی خود را به عنوان نيازمند معرفي و تقاضاي کمک به منظور معالجه مادر خويش می کرد که با این ترفند متقلبانه مالباخته را مجاب و مبلغ 13 ميليارد ريال از وی کلاهبرداري کرده است.

سرهنگ صالحی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقيقات و بررسي هاي لازم و با هماهنگي قضائي متهم مورد نظر را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود مبني بر 13 ميليارد ريال کلاهبرداري از مال باخته اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پايان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان نباید به درخواست های مشکوکی که در فضای مجازی به قصد کلاهبرداری ارسال می شود، توجه کنند تا طعمه افراد شياد و کلاهبردار قرار نگيرند و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.
:
:
:
آخرین اخبار