تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۷۹۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌کارگیری ۲۰۰ نیرو غیربومی در شرکت‌ پتروپالایش کاوشگران بندرماهشهر صحت ندارد
نماینده مردم بندماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس خبر به کارگیری ۲۰۰ نیرو غیر بومی در شرکت پتروپالایش کاوشگران بندرماهشهر را تکذیب کرد.
علی گلمرادی با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر به کارگیری نیروهایی غیر بومی در یکی از شرکت‌های منطقه ویژه پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر، اظهار داشت: خبر به کارگیری 200 نفر از استان‌های مرکزی کشور که غیر بومی به شمار رفته در شرکت پتروپالایش کاوشگران بندرماهشهر صحت ندارد.

وی افزود: ما نمایندگان مجلس در کنار رسانه‌ها و فعالین واقعی اجتماعی در یک جبهه هستیم و باید مدافع حق و حقوق مردم بوده و آن را مطالبه کنیم.

نماینده مردم بندرماهشهر،هندیجان، امیدیه در مجلس شورای بیان کرد: موضوع به کارگیری 200 نیرو غیر بومی را ابتدا با فرماندار شهرستان بندرماهشهر که نماینده عالی دولت و رئیس شورای اشتغال بوده مطرح کردم و ایشان پس از بررسی‌های خاص خود گزارش دادند که این موضوع کذب بوده و صحت ندارد.

وی گفت: بنده نیز با استفاده از مسئولان ستادی منطقه ویژه پتروشیمی بندرماهشهر و رئیس اداره کار این منطقه این موضوع را بررسی کرده و برای بنده نیز محرز شد که این موضوع کاملا کذب بوده است.

گلمرادی عنوان کرد: این خبر با چه انگیزه‌ای و با آن وسعت در فضای مجازی منتشر شده باید بررسی شود و بنده از فرماندار خواستم که این موضوع را به دلیل تشویش اذهان عمومی پیگیری کند، نویسندگان و ناشران این گونه‌ اخبار باید پاسخگو باشند که چرا چنین موضوع کذبی را منتشر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های همه جانبه این موضوع هدفمند و توسط یک عده خاص تهیه و منتشر شده و مردم نباید به هر خبری که منبع موثقی نداشته اعتنا کنند.

به گزارش تسنیم، شرکت پتروپالایش کاوشگران در سایت یک منطقه ویژه پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر بوده که ساخت آن در سال 96 آغاز شده و هم‌ اکنون در مراحل پایانی کار خود بوده و بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ این شرکت در زنجیره ارزشی صنایع پایین دستی  و با میزان اشتغال مستقیم 25 نفر و غیر مستقیم 50 نفر ایجاد شده است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار