تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۷۹۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولین دوره مسابقات فوتوالی خوزستان برگزار شد
 اولین دوره مسابقات فوتوالی خوزستان زیر نظر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی برگزار شد.

علی شریفات، رییس کمیته فوتوالی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها 25 و 26 بهمن‌ماه به میزبانی هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی آبادان در زمین ساحلی باشگاه جهان‌نژادیان برگزار شد.

وی بیان کرد: 16 تیم از سراسر استان در چهار گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از انجام 32 بازی، هیات ورزش روستایی آبادان، باشگاه ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان و منطقه آزاد اروند به ترتیب اول تا سوم شدند. همچنین باشگاه ساحلی آپادانای ابوذر شوش به عنوان تیم اخلاق شناخته شد و آقای شجاعی از تیم منطقه آزاد اروند، عنوان فنی‌ترین بازیکن را کسب کرد.

رییس کمیته فوتوالی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان گفت: با توجه به سیاست‌های هیات ورزشی استان و حمایت‌های همه‌جانبه آقای سیدکریم حسینی و جباری به ترتیب رییس و دبیر هیات در نظر داریم، رشته مفرح و جذاب فوتوالی را به شکل صحیح و اصولی ترویج دهیم تا از تمام ظرفیت استان جهت شناخت بازیکنان مستعد و پیشرفت در این رشته گام برداریم. خوزستان مانند سایر استان‌ها در رشته فوتوالی در حال پیشرفت است.

وی در پایان با قدردانی از میزبانی آبادان، عنوان کرد: در فاصله برگزاری رقابت‌های فوتوالی در آبادان، یک دوره کلاس دانش‌افزایی در بخش داوری و مربیگری برگزار شد تا شرکت‌کنندگان با آخرین قوانین و مقررات این رشته نیز آشنا شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار