تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۷۹۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی شوشتر با معرفی برگزیدگان
 دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی در شهرستان شوشتر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
 
 دومین جشنواره ملی استند آپ کمدی شوشتر در دو بخش آزاد و حمایت از کالای ایرانی (شعار سال مقام معظم رهبری) برگزار شد.
 
هدف از برگزاری این جشنواره کشف و استعدادیابی هنرمندان این عرصه در زمینه بداهه گویی و برقراری ارتباط با مخاطب بوسیله زبان و بدن، استفاده از ظرفیت‌های بومی محلی در ایجاد موقعیت کمدی به صورت خاطره، لطیفه و مونولوگ، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه ، تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در زمینه استندآپ کمدی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با توجه به تاثیر شگرف نشاط در بالندگی و توسعه بیش از پیش جامعه است.
 
در این دوره آثار فراوانی از نقاط مختلف کشور برای شرکت در جشنواره دریافت شد که پس از بررسی توسط اعضای کمیته داوری در مرحله نخست (شورای باز بینی شهرستان) پنج تا هفت اثر انتخاب و از آنها دعوت گردید که در مرحله نهایی داوری با نظر به اجرای زنده آنان در اختتامیه، رتبه‌های برترمشخص و از آنان تجلیل به عمل آید.
 
هیات داوران دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی از میان آثار اجرا شده در مرحله نهایی اشکان گله ملکی از شهرستان شوشتر، رضا قبیتی‌نسب از دزفول و رضا فقیهی از استان همدان را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی کردند.
 
همچنین هیات داوران اجرای حسین باقری از استان اصفهان، شاهین خضعلی از هندیجان را به عنوان اجراهای شایسته تقدیر این جشنواره معرفی کردند.
 
در ادامه نیز هیات داوران از مارال خدادادی از شهرستان گتوند، بهار نوروزی از شهرستان رامهرمز و صادق قمری از استان لرستان به پاس حضور در این جشنواره تقدیر کردند.

از داوران حاضر در این جشنواره می‌توان به پرستو گلستانی بازیگر عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، بهزاد خیرالهی، خلیل ضرغامپور، حسین نجف‌زاده و رضا خادم سیدالشهدا اشاره کرد که کار داوری آثار در مرحله نهایی را بر عهده داشتند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار