تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۷۹۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بدهی باشگاه نفت مسجدسلیمان مربوط به فصل 94-93 است
سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بدهی های این باشگاه مربوط به فصل 94-93 و زمان مدیریت پیشین است و اگر این بدهی ها را نداشتیم، اکنون با چالش مالی رو به رو نبودیم.
  مهران نصیریان دوست بیان کرد: باشگاه نفت مسجدسلیمان چند پرونده بدهی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون دارد که باید آنها را پرداخت کنیم؛ چندی پیش با طلب کاران وارد مذاکره شدیم و قرار شد در یک زمان تعیین شده بدهی آنها را پرداخت کنیم.
وی با اشاره به اینکه تا نیمه اسفند از طلب کاران وقت گرفتیم که بدهی آنها را تسویه کنیم گفت: با صحبت هایی که با طلب کاران و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون داشتیم قرار بر این شد که پس از بازی با تیم فولاد خوزستان مشکلات مربوط به بدهی های باشگاه را حل کنیم.
سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه مجوز استفاده از بازیکنانی که در نیم فصل دوم جذب کردیم، صادر شده و آنها مشکلی برای بازی کردن ندارند افزود:به دلیل مشکلات مالی که در باشگاه وجود دارد، تاکنون نتوانستیم بدهی ها را پرداخت کنیم اما قرار است به زودی منابع مالی جدیدی در اختیار باشگاه قرار گیرد و از این طریق بدهی های باشگاه پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان، اکنون هیچ گونه منبع مالی ندارد و ما از این موضوع رنج می بریم گفت: مشکلات مالی ما همچنان باقی است به گونه ای که حتی به آژانس های هواپیمایی بدهکار هستیم لذا امیدوارم مسئولان استان ورود کنند و مشکلات مالی باشگاه را حل کنند تا بتوانیم در ادامه راه نتایج بهتری کسب کنیم.
نصیریان دوست افزود: اگر چه مشکل مالی فراوانی داریم ولی با درایت علیرضا مرزبان آرامش خوبی در تیم حاکم است و امیدوارم در مقابل تیم فولاد با حمایت هواداران پرشور خود بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم که مورد رضایت آنها واقع شود.
به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب 16 امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار