تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۷۹۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شهر چمران پس از کش و قوس‌های فراوان معارفه شد
شهردار شهر چمران شهرستان بندرماهشهر پس از کش و قوس‌های فراوان و بیش سه ماه انتظار معارفه شد.
شورای اسلامی شهر چمران شهرستان بندرماهشهر بیش سه ماه پیش پس از آنکه شهردار این شهر بازداشت شد عبدالواحد عبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند که پس از گذشت سه ماه وزارت کشور با صدور حکم عبدالواحد عبادی وی را به عنوان شهردار این شد معرفی کردند و  مراسم آن نیز امروز برگزار شد.

انتظار چند ماه مردم شهر چمران در معرفی شهردار این شهر اعتراض حجت الاسلام سید منتصر هاشمی امام جمعه این شهر را در بر داشته و وی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به معرفی چند ماهه شهردار توسط شورای شهر از استاندار خوزستان و فرماندار بندر ماهشهر می‌خواهیم سریعا موضوع شهردار منتخب را تعیین تکلیف کنند.

امام جمعه شهر چمران بیان کرد: کارهای کلانی در شهر روی زمین مانده که حضور سریع شهردار را می‌طلبد، البته از دو سرپرست شهرداری که در طول این مدت انصافا خوب کار کرده و امورات شهرداری را چرخانده‌اند که وقفه‌ای در خدمات شهری ایجاد نشود کمال تشکر را داریم.

عبدالوحد عبادی پیش از معارفه به عنوان شهردار چمران معاون فرماندار شهرستان بندرماهشهر بوده و ریاست و معاونت اداره آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد؛ عبادی دارای دکترای تاریخ بوده و گفته می‌شود یکی از دلایل تاخیر در صدور حکم وی نداشتن سابقه اجرایی و مدرک تحصیلی مرتبط با شهردار شدن بوده است.

یکی از مشکلات و مسائل اساسی شهر چمران بازارچه آن بوده که مدتی پیش بازاریان آن در اعتراض به این وضعیت مفازه‌های خود را تعطیل کردند؛ بازار شهر چمران چند سال پیش به علت نامناسب بودن مکان  به بیرون شهر منتقل شده است اما پس از انتقال این بازار به حاشیه شهر و گذشت چندین سال تاکنون اسناد مغازه‌های این بازار صادر نشده و بازاریان را با مشکلاتی اساسی از قبیل عدم توانایی دریافت وام و یا خرید و فروش مغازه‌ها مواجه کرده است.

پس از مراجعه بازاریان به شورای شهر و شهرداری به این بازاریان گفته شده است که دادستان بندرماهشهر مقابل صدور اسناد این مغازه‌ها و بازار ایستاده بطوری که حتی امام جمعه شهر چمران نیز با گلایه‌مندی از دادستانی خواستار صدور و تعیین و تکلیف هر چه سریع‌تر این بازار و زمین‌های صنایع شده است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار