تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۷۹۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرزبان: رتبه چهاردهم، فوق‌العاده قهرمانانه است/ تبعیض در ایران امری عادی است
سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید که تیمش دشمنان زیادی دارد.
علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد که قرار است در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر برگزار شود، اظهار کرد: یک تیم خودش را مدعی قهرمانی و تیمی دیگر برای بقا می‌جنگد و این مسئله حساسیت‌های بازی را دوچندان کرده است. هر دو تیم باید با توان بالا بازی کنند تا به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند. ما در تیممان محمد پاپی و میلاد میداودی را نداریم. آرزو دارم که بتوانیم فوتبال با کیفیت بازی کنیم. به غیر از یک بازی، ما یک فوتبال با کیفیت بازی کردیم. ما تیمی بدون حاشیه هستیم و می‌خواهیم تبلیغی برای فوتبال خوب باشیم.

او درباره انگیزه بازیکنانش گفت: شما باید به این فکر کنید که چه چیزی در دستتان دارید. انگیزه‌های شما را مسائل واقعی تنظیم می‌کند نه رویاها. این تیم با تفکرات محمود فکری سازمان‌دهی شده، با عبدالله ویسی ترمیم شده و الان با من به کارش ادامه داده است. تیم در قعر جدول بوده و ما سعی کردیم که دیدگاه واقعی به شرایطمان داشته باشیم. اگر باهوش نباشید در زندگی‌تان شکست می‌خورید. باید واقع‌بین باشید. متاسفانه در ایران اگر کسی بگوید که می‌خواهم پنجم شود، می‌گویند انگیزه‌اش کم است. چطور ممکن است که ۶ تیم برای قهرمانی بجنگد. اولین مصاحبه‌ای که نیکو کواچ کرد گفت که ما یکی از مدعیان بوندسلیگا هستیم. زمانی که به مسجد سلیمان آمدیم، سه امتیاز داشتیم و بازیکنان به خاطر مشکلاتی که داشتند نتوانسته بودند خوب تمرین کنند. من رتبه چهاردهم را رتبه‌ای فوق‌العاده قهرمانانه می‌بینم چون در لیگ برتر می‌مانیم.

سرمربی نفت درباره شکایت یک بازیکن از این تیم که باعث شد نتواند بازیکن جدید جذب کنند، بیان کرد: یک بار دیگر تاکید می‌کنم که تیم نفت اصلا حامی ندارد و دشمن زیاد دارد. افرادی هستند که خیلی روشن به ما می‌گویند که اصلا کمک نمی‌کنیم. بازیکنان قدیمی تنها ۳۰ درصد پول می‌گیرند و بازیکنان جدید اصلا پول نگرفتند. ما برای دادن تغذیه به بازیکنان هم مشکل داریم. به مسئولان می‌گویم که من نمی‌گذارم این تیم را شکست دهند. من نمی‌توانم بپذیرم که پول دولتی که یک سری تیم‌ها می‌گیرند و بازیکن خارجی جذب می‌کنند ولی مسجد سلیمان با این سرمایه بدون پول است. البته تبعیض یک موضوع طبیعی در کشور ماست. ما قبلا زرنگ را به افرادی می‌گفتیم که باهوش هستند ولی در ادبیات مدرن فارسی، آدم‌هایی هستند که از هر راهی و کلکی به پول می‌رسند. مهم این است که به پول رسیده باشند. ما به هیچ وجه پول نداریم و دنبال ۸۰ میلیون هستیم که بتوانیم بازیکنان جدیدمان را استفاده کنیم. این یک مسئله دردناک است و خیانت به بختیاری‌ها و مردم مسجد سلیمان است. باید شهامت داشته باشند که چرا نمی‌خواهند این تیم وجود داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار