تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۷۹۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی بایک ضربه ایستگاهی پایان یافت/هاشمی بهترین مهاجم کشورمی‌شود
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی ما با فولاد خوزستان با همان یک ضربه ایستگاهی به پایان رسید.

علیرضا مرزبان عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز بازی روی یک ضربه ایستگاهی به پایان رسید و فولاد با همان یک ضربه کرنر و رسیدن به گل، مسابقه را برد. 

وی افزود: بعد از هفته‌ها تمرین سخت، امروز نبض بازی را در دست گرفته بودیم ولی بدشانس بودیم توپ اسماعیل شریفات در آن صحنه حساس به گل تبدیل نشد. 

مرزبان با اشاره به اینکه امروز خیلی دردآور است که بازی را باختیم، عنوان کرد: به بازیکنان تیمم بابت بازی خوبشان تبریک می‌گویم ما به خصوص در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه در این بازی دو شانس بزرگ گلزنی را به گل تبدیل نکردند، تصریح کرد: متأسفانه بازیکنان ما در این دو صحنه تمرکز کافی را نداشتند. 

مرزبان در خصوص جدایی پیمان میری از نفت مسجدسلیمان نیز گفت: پیمان یک هزار و ۳۰۰ دقیقه برای تیم ما بازی کرده‌بود و فقط یک پنالتی را روی ریباند گل کرده بود. ما در بخش مهاجم مشکل داشتیم. 

وی با تاکید بر اینکه به نظرم سید هیثم هاشمی یکی از بهترین مهاجمان ایران خواهد شد، افزود: اکنون سید هیثم، مهاجم جوان تیم راضی هستم. او به خوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد به همین دلیل عقیده دارم بعد از اتمام قرارداد خود و بازگشت به فولاد عملکرد خوبی خواهد داشت.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار