تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۷۹۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضایت قطبی از روند فولاد در هفته‌های اخیر
سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید تیمش نشان داده که روی ضربه‌های ایستگاهی خوب شده‌ و توانسته از آن به گل برسد.

  افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: تبریک می‌گویم به تمام هواداران فوتبال که یک بازی سخت را دیدند. به بازیکنان و کادر فنی نیز تبریک می‌گویم چون توانستیم دومین پیروزی پیاپی خود را به‌دست آوریم. اگر پنالتی ما تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم کار را برای خودمان راحت‌تر کنیم اما بازیکنان تلاش کردند و این اختلاف گل را حفظ کردند. نشان دادیم که روی ضربه‌های ایستگاهی خوب شده‌ایم و توانستیم از آن به گل برسیم. چهار بازی، ۱۰ امتیاز، سه برد و دو گل خورده برای باشگاه بسیار مهم است.

او ادامه داد: شما وقتی با استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنید حتی اگر آن بازی‌ها را ببرید، افت روحی و تمرکزی در پی خواهید داشت اما ما سعی کردیم این اتفاق نیفتد. اگر قبل نیمه اول، یک پنالتی به گل تبدیل نشود، تیم حریف روحیه می‌گیرد و در ادامه بازی، نمایش خوبی از خود ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین پیروزی‌ها این است که ما مصدوم و محروم داشتیم و این کار ما را سخت کرد. میثم دورقی تمام هفته قرار بود در خط دفاع بازی کند اما به خاطر مسائل دانشگاه معلوم شد که نمی‌تواند برای ما بازی کند.

قطبی در پایان درباره آرش افشین گفت:‌ بگذارید درباره این مساله صحبت نکنم. هر بازیکن شاید بازی خوب یا بد داشته باشد. من با هر بازیکنی صحبت می‌کنم و فیلم‌های بازی را آنالیز می‌کنم و با هم سعی می‌کنیم که بازی‌شان را بهتر کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار