تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۷۹۱۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادارات کارون و باوی شامل امتیاز حق مناطق جنگی شدند
  کارمندان ادارات و فرهنگیان شهرستان های کارون و باوی در خوزستان نیز در فهرست دریافت کنندگان امتیاز حق مناطق جنگی قرار گرفتند و مقرر شده این امتیاز در حقوق اسفند آنها اعمال شود.
  بر اساس بند الف ماده 112 قانون برنامه ششم که خاص فهرست مناطق جنگی است، پارسال مصوب شد 20 تا 25 درصد به حقوق کارکنان دولتی این مناطق از شهریور امسال اضافه شد.
بر اساس اعلام ستاد کل نیروهای مسلح محدوده مناطق عملیاتی دفاع مقدس اندیمشک، دزفول، شوش، هفت تپه، سوسنگرد، بستان، حمیدیه، هویزه، اهواز،خرمشهر، آبادان، شادگان، اروندکنار، بندر امام خمینی(ره)، ماهشهر و هندیجان شامل این امتیاز شدند و شهرستان های کارون و باوی که در گذشته جزو شهرستان اهواز بودند و در دوران جنگ تحمیلی دچار خسارت شده بودند اما به دلیل جدا شدن این مناطق از شهرستان اهواز شامل این امتیاز نشدند.
در چند ماه گذشته تعدادی از کارمندان و فرهنگیان شهرستان های کارون و باوی در خصوص پرداخت نشدن این امتیاز اعتراض و تجمع کردند که در نهایت با پیگیری نمایندگان مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه درمجلس شورای اسلامی و اداره کل آموزش وپرورش خوزستان، ستاد کل نیروهای مسلح این 2 شهرستان را در فهرست مناطق جنگی قرار دادند و حکم آنها در حال صدور است.

** احکام حق منطقه جنگی فرهنگیان کارون و باوی صادر شده است
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: احکام امتیاز حق مناطق جنگی فرهنگیان شهرستان های کارون و باوی صادر شد.
محمد تقی زاده بیان کرد: فرهنگیان در احکام جدید خود، افزایش حقوق تعیین شده از محل این بند را خواهند شد.
وی ادامه داد: پس از پیگیری و مکاتبه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، با امور اداری وزارت آموزش و پرورش، ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور، در نهایت 27 بهمن در نشستی که با مسئولان مالی و اداری وزارتخانه برگزار شد، مناطق کارون و باوی در فهرست مناطق مناطق جنگی دوران دفاع مقدس قرار گرفتند و فرهنگیان این 2 شهرستان شامل حق منطقه جنگی شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار