تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۷۹۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری نمایشگاه بهاره در ایام پایانی سال در اهواز
نمایشگاه بهاره امسال با اولویت توزیع کالاهای اساسی از تاریخ 17 اسفند ماه در اهواز و در محل نمایشگاههای دائمی استان خوزستان برگزار خواهد شد.
 امیرحسین نظری سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بهاره، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره امسال با اولویت توزیع کالاهای اساسی از تاریخ 17 اسفند ماه در اهواز و در محل نمایشگاههای دائمی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این مطلب گفت: در نمایشگاه بهاره امسال با توجه به وضعیت اقتصادی مردم سعی کردیم اجناسی را عرضه و توزیع کنیم که اولا دارای کیفیت مطلوب باشند و دوم اینکه به قیمتی زیر قیمت بازار ارائه شود.

وی عنوان کرد: برای اینکه قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه متعادل و زیر قیمت بازار باشد مقرر شده ۱۰۰ درصد سهمیه واگذاری غرفه‌ها در نمایشگاه به اتحادیه‌ها، شرکت‌های پخش و واحدهای تولیدی اختصاص یابد تا کالاها با قیمت تمام شده کمتر در اختیار مردم قرار گیرند و این تفاوت قیمت کالاها با کالاهای عرضه شده در بازار برای مردم ملموس باشد.

نظری با بیان اینکه باید برای واگذاری غرفه به متقاضیان تضامین و تعهدات لازم اخذ گردد تصریح کرد: در نظر داریم امسال چند روز قبل از شروع نمایشگاه تمهیدات و اقدامات مربوط به نرخگذاری اجناس و کالاها و همچنین چیدمان و جانمایی ها انجام گیرد.

وی افزود: در نمایشگاه امسال 4 غرفه مخصوص توزیع گوشت، مرغ، شکر و برنج برای عرضه به مردم اختصاص یافته است.

تأکید بر عرضه کالاها با حداقل قیمت‌ها

ابراهیم نجفیان معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان نیز در این جلسه بر واگذاری غرفه توزیع میوه نیز در نمایشگاه بهاره تاکید کرد وگفت: هم اکنون مقدار کافی میوه در استان وجود دارد که می‌توان از طریق هماهنگی با تعاون روستایی استان جهت توزیع در نمایشگاه بهاره هماهنگی لازم برای توزیع آن صورت گیرد؛ همچنین برای توزیع برنج در نمایشگاه نیز باید عاملین و نماینده‌های توزیع مشخص شوند.

نجفیان افزود: در بخش عرضه کالاهای اساسی مانند مرغ، گوشت، برنج و شکر باید اقدامات اولیه برای ذخیره سازی کالاها انجام شود تا در صورت اتمام کالاها در نمایشگاه سریعا از کالاهای ذخیره شده در انبارها استفاده شود.

نجفیان بر واگذاری غرفه با حداقل قیمت واگذاری به متقاضیان تاکید کرد و گفت: هدف ما از برگزاری نمایشگاه بهاره این است که به افراد توانمند از بین بنکداران، اتحادیه‌ها، شرکت‌های پخش و واحدهای تولیدی غرفه واگذار شود تا کالاهای عرضه شده در نمایشگاه با قیمت کمتری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: در این خصوص یک سالن از نمایشگاه به پوشاک، یک سالن به مواد غذایی ارائه شده از سوی بنکداران و شرکت‌های پخش، یک سالن مخصوص آجیل و خشکبار و یک سالن به فروش کیف و کفش و چینی و بلور و دیگر کالاها اختصاص یافته است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار