تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۷۹۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی‌های امسال فرصت مناسبی برای پذیرش گردشگران به وجود آورده است
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: خوزستان  با توجه به بارندگی‌های امسال فرصت مناسب و مغتنمی برای پذیرش گردشگران دارد.

 سید حکمت‌الله موسوی در نشست ستاد تسهیل سفرهای نوروزی با بیان این که   خوزستان از نظر تنوع اقلیمی و آب و هوایی با دیگر استان‌ها متفاوت است  اظهار داشت: این استان  در کنار سه اثر ثبت جهانی از تنوع صنایع دستی بالایی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم تعداد گردشگرانی که به استان خوزستان سفر می‌کنند نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شود.

موسوی یادآوری کرد: نوروز سال گذشته شهرستان‌های لالی و اندیکا بیشترین تعداد مسافر را در خوزستان داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود نوروز آینده بیشتر شهرستان‌ها به ویژه شهرهایی که جاذبه‌های طبیعی دارند با حجم خوبی از حضور گردشگران روبه‌رو شوند.

دبیر ستاد اجرای خدمات سفر خوزستان بیان کرد: درصدد برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به منظور معرفی صنعتگران، صنایع دستی استان خوزستان و حمایت از کالای ایرانی نیز هستیم.

به گفته موسوی: در نوروز آینده 11 کمیته شامل کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیکی، هماهنگی ها امور شهرداری و دهیاری‌ها، برنامه‌ریزی و آمار، اسکان و خدمات رفاهی، ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، اطلاع‌رسانی، تبلیغات و امور رسانه‌ای و نیز راهیان نور فعالیت می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار