تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۷۹۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره قرآن دانش‌آموزان خوزستان در ۳ قطب برگزار می‌شود
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان گفت: جشنواره قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان در اسفندماه برگزار می‌شود که شهرهای الوار گرمسیری، گتوند و بندر امام سه قطب میزبان این دوره از مسابقات است.
علی بلاسم  اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان در 3 قطب الوار گرمسیری، گتوند و بندرامام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرحله از مسابقات قرآن دانش‌آموزی در اسفندماه برگزار می‌شود، افزود:  قطب یک از اول اسفندماه با حضور نمایندگان شهرهای ناحیه 2 اهواز، بستان، حمیدیه، دزفول، سردشت، شاوور، کارون، شوش، سوسنگرد، اندیمشک، ناحیه 4 اهواز و الوار گرمسیری  است.

بلاسم گفت: همچنین جشنواره قرآن در قطب 2 به میزبانی شهرستان گتوند، 8 و 9 اسفند برای پسران و 10 و 11 اسفند برای دختران با حضور دانش‌آموزان شهرهای گتوند، باغملک، صیدون، لالی، دهدز، اندیکا، شوشتر، ناحیه 1 اهواز، هفتکل، عشایر، ناحیه 3 اهواز، باوی، ایذه و مسجدسلیمان اجرا می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: شهرهای رامهرمز، امیدیه، بندر امام، خرمشهر، اروندکنار، رامشیر، هندیجان، زیدون، آغاجاری، بهبهان، شادگان، ماهشهر و آبادان در قالب قطب 3 به میزبانی بندرامام، 15 و 16 اسفندماه مسابقات پسران همچنین 17 و 18 اسفندماه مسابقات دختران را برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان  در پایان گفت: در هر کدام از قطب‌ها 700 دانش‌آموز پسر و 550 دانش‌آموز دختر حضور دارند که در نهایت برگزیدگان این مرحله به مرحله نخبگان مسابقات قرآن دانش‌آموزی خوزستان که فروردین 1398 در شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود راه خواهند یافت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار