تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۷۹۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجتمع بزرگ ‌گردشگری خلیج فارس در شوش احداث می‌شود
شهردار شوش از احداث مجتمع بزرگ خدماتی، رفاهی و گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر ۸ طرح به ارزش ۱۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهر شوش کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.
یوسف زمانی شهردار شوش امروز در جمع خبرنگاران اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرداری را بیش از 170 میلیارد ریال برشمرد و اظهارداشت: پروژه‌های عمرانی شهرداری شوش در راستای ایجاد زیرساخت‌های مناسب، رفاه حال شهروندان و جلب مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده است.

وی گفت: مجتمع چند منظوره و سالن اجتماعات شهرداری، کارخانه سنگ شکن تولید کننده انواع شن و ماسه، احداث 2 زمین چمن مصنوعی، پروژه بهسازی معابر شامل 55 هزار متر‌مربع روکش آسفالت، 32 هزار متر‌مربع زیرسازی و آسفالت، 7هزار متر مربع لکه‌گیری معابر و یک هزار و 700 متر لوله‌گذاری زهکش ورودی شوش دزفول به بهره‌برداری رسید.

شهردار شوش به کلنگ زنی 2 پروژه‌ ساماندهی زهکش اشاره کرد و افزود: پروژه ساماندهی زهکش SR11 در بلوار جمهوری به طول 2 هزار متر و ساماندهی زهکش SR10 در ورودی اندیمشک_شوش بالاتر از پاسگاه حسین آباد به طول یک هزار و 200متر کلنگ زنی شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی اعضای شورای شهر در حمایت و جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهارکرد: همزمان با پروژه لوله گذاری زهکش ورودی شوش اندیمشک، مجتمع رفاهی تفریحی خلیج فارس وارد فاز اجرایی خواهد شد.

زمانی با بیان اینکه  احداث مجتمع رفاهی تفریحی خلیج‌فارس توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا می‌شود،  ادامه داد: این پروژه علاوه بر ساماندهی و زیبا ‌سازی ورودی شهر شوش زمینه اشتغالزایی 126 نفر به صورت مستقیم و 260 نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم می‌کند.

شهردار شوش گام‌های بزرگ عمرانی و ایجاد زیرساخت‌های رفاهی در شهر شوش را هدیه‌ای به شهروندان عنوان کرد و افزود: همه ظرفیت‌های موجود به ویژه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پیشبرد اهداف عمرانی و در راستای رفاه شهروندان به کار گرفته می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار