تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۷۹۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گشایش نخستین انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه پژوهی در اهواز

گشایش نخستین انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه پژوهی در اهواز

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در آیین گشایش نخستین انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ اهواز گفت: توجه به مشاهیر و ادبیات فاخر ایران و معرفی آن‌ها به نسل جدید کشور باعث تقویت هویت فرهنگی می‌شود.
آیین گشایش نخستین انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ اهواز برگزار شد.

وی افزود: انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با عنوان آزاد سرو در راستای منویات رهبر انقلاب اسلامی از امروز کار خود را با هدف تقویت بنیاد‌های فرهنگی و توسعه و تقویت شاخص‌های هویتی در کانون شماره ۳ اهواز به عنوان دبیرخانه مرکزی آغاز و هر ماه یک نشست را در شهر‌های مختلف استان برگزار خواهد کرد.

کیانی بیان داشت: کودکان و نوجوانان علاقمند به شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی می‌توانند با حضور در کارگاه‌های این انجمن بر دانش ادبی و فرهنگی خود بیفزایند.

در این مراسم اعضای کودک و نوجوانان کانون، نوربخش احمدزاده، شاهنامه‌خوان و شاهنامه پژوه، کیانوش بتواز ، دبیر انجمن شاهنامه‌پژوهان خوزستان به خوانش شاهنامه پرداختند.

آیین گشایش نخستین انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، جمعی از کارشناسان ومربیان کانون و اولیای تربیتی در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ اهواز برگزار شد.

گشایش نخستین انجمن شاهنامه‌خوانی و شاهنامه پژوهی در اهواز

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار