تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۱۷۹۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پخش زنده بازی با حفاری قطعی نشده است/ دنبال تلافی نیستیم!
قائم مقام باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه پخش زنده دیدار این تیم با حفاری در مرحله نیمه نهایی قطعی نیست، گفت: بازیکنان ما به جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنند!

محمدحسین عراقی زاده درباره شرایط تیم فوتسال گیتی پسند پیش از بازی با حفاری در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی گفت: تمرینات خوبی را سپری کرده ایم. خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم. اعتماد قلبی تیم و بازیکنان این است که به فینال صعود می کنند. بچه های ما حتی به فراتر از ایران و به جام باشگاه های جهان فکر می کنند! البته مرحله به مرحله پیش می رویم. شخصا به این تیم ایمان دارم. ان شاءالله این هفته در شرایط فوتسالی خوب پیروز می شویم.

دیدار رفت گیتی پسند و حفاری در شرایطی برگزار شد که تماشاگران حفاری اقدام به پرتاب مواد محترقه و بطری آب کردند که روند بازی به شدت دچار اخلال شد. حفاری همچنین قبل از این بازی با درخواست پخش مستقیم مسابقه مخالفت کرده بود تا شائبه برنامه ریزی بودن این اتفاقات قوت بگیرد.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در این خصوص تاکید کرد: اتفاقات رخ داده در اهواز خوب نبود. روز گذشته آقای شاهرخی مدیرعامل حفاری هم اذعان داشت که اتفاقات خوبی رخ نداد. ولی از نظر ما بحث اهواز تمام شده است. ما به فکر آینده و بازی بعد هستیم.

عراقی زاده در پاسخ به این سئوال که آیا گیتی پسند به فکر تلافی اتفاقات بازی رفت است؟ گفت: اصلا دنبال تلافی نیستیم. همانطور که گفتم اتفاقات بازی رفت را فراموش کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه گیتی پسند در این فصل با هزینه خودش اقدام به پخش مسابقات تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر کرد ولی حالا در آستانه بازی حساس با حفاری، صحبت از عدم پخش این مسابقه است. اینکه گیتی پسند یک فصل بازی هایش را پخش کرده و حالا بعد از یک بازی جنجالی قصد دارد از پخش یک مسابقه خانگی جلوگیری کند، می تواند نشانه ای باشد از تکرار اتفاقات مشابه در اهواز به دور از چشم دوربین های تلویزیونی.

قائم مقام گیتی پسند در اینباره تاکید کرد: نمی دانم چرا پخش زنده همیشه برای ما مطرح می شود. چرا سایر تیم ها برای پخش زنده جلو نمی آیند؟ حالا به اینجا که رسیده می گویند چرا بازی پخش نمی شود. پخش یک مسابقه رایزنی و کار دارد و اصلا راحت نیست! برای هر مسابقه باید از چند هفته قبل برنامه ریزی و رایزنی کرد ولی اتفاقاتی که افتاده، انگیزه را برای پخش مستقیم از ما گرفته است! حتی برای بازی رفت در اهواز تلاش و نامه نگاری کردیم و از تمام مراجع هم مجوز گرفتیم ولی در نهایت اجازه پخش ندادند. آدم انگیزه اش را از دست می دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که پخش نشدن مسابقه قطعی است؟ افزود: در اصفهان مردم فارغ از هر رنگی پیام داده اند که برای حمایت از تیم به استادیوم می آیند. قدمشان روی چشم. ما برای پخش بازی بازهم رایزنی های معمول را انجام می دهیم. تا الان که شرایط پخش فراهم نشده است و فردا همه چیز مشخص می شود.

عراقی زاده در پایان گفت: سازمان لیگ باید برنامه ای برای پخش مسابقات تدوین کند. یا خود سازمان لیگ پخش مسابقات را بر عهده بگیرد یا باشگاه ها را موظف به پخش بازی ها کند. نباید اینطور شود که اگر ما مسابقه ای را پخش نکردیم بگویند شائبه ایجاد می شود! اتفاقات اهواز به ضرر تیم ما شد ولی ما در مسابقه برگشت دنبال خواباندن بازی نیست. مردم اصفهان هم به ما می گویند چرا در شهرهای دیگر هزار بلا سر تیم ما می آورند ولی ما باید با سلام و صلوات از تیم ها پذیرایی کنیم! ما خودمان دنبال میزبانی خوب هستیم و اینکه تیم ها در زمین فوتسال به حقشان برسند. اسم این ورزش فوتسال است نه جنگ.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار