تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۷۹۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک:
نصب تابلوی ورودی دزفول از طریق مراجع قانونی بررسی می‌شود

 فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: موضوع نارضایتی شهروندان اندیمشک از نصب تابلو ورودی شهرستان دزفول از طریق مراجع قانونی و مسئولان بررسی می‌شود.

محمد عزیزی اظهار کرد: بامداد امروز شهرداری و مسئولان شهری دزفول در محدوده شهرستان اندیمشک اقدام به نصب تابلو ورودی کرده که این امر اسباب نارضایتی شهروندان اندیمشک را فراهم آورد.

وی از شهروندان شهرستان اندیمشک خواست که به حواشی که افراد مغرض به دنبال ایجاد آن هستند توجه نکنند ضمن اینکه موضوع نارضایتی شهروندان اندیمشک از نصب تابلو ورودی شهرستان دزفول از طریق مراجع قانونی و مسئولان بررسی و حل‌وفصل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به وحدت و برادری شهروندان شهرستان‌های اندیمشک و دزفول گفت: این مشکل از طریق مسئولان در حال پیگیری و رفع مشکل به‌وجود آمده هستیم.

عزیزی در پایان گفت: احترام به مر قانون و سعه صدر را شهروندان مدنظر قرار دهند و این موضوع از طریق مراجع قانونی رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با تدبیر مسئولان شهری شهرستان اندیمشک تمثال شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک برای تاکید بر وحدت و هم‌افزایی بین دو شهرستان دزفول و اندیمشک نصب شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار