تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۷۹۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رهایی اعدامی از چوبه دار در اهواز
رئیس شوراهای حل اختلاف استان خوزستان از رهایی اعدامی از چوبه دار در اهواز خبر داد. با تلاش و کوشش دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر اهواز یک اعدامی با عفو و بخشش اولیاء دم از چوبه دار رهایی یافت.

عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سال ها پیش بین 2 خانوار از 2 طایفه در دشت آزادگان بدلیل خصومت شخصی باهم درگیر می شوند که در این نزاع یک خانم به قتل می رسد و منجر به ایجاد اختلافات و خصومت های شدید بعد از قتل بین این 2 طایفه می شود.

وی افزود: با دستگیری فرد متهم به قتل و تشکیل پرونده این نزاع در دادسرای دشت آزادگان و محاکمه وی، متهم محکوم به اعدام شده و حکم قصاص وی مورد تایید دیوانعالی کشور قرار می گیرد.

زبیدی نیا بیان داشت: با دخالت و وساطت و تلاش های دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر و تشکیل چندین نشست بین بزرگان و ریش سفیدان طرفین و با حضور معتمدین و مصلحین منطقه، اولیاء دم از اجرای حکم قصاص قاتل صرف نظر کردند و قاتل پس از طی مراحل قانونی، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت و این پرونده با صلح و سازش مختومه شد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار