تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۷۹۳۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
30 هزار لیتر نفت خام قاچاق در بهبهان کشف شد
 فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بهبهان 30 هزار لیتر نفت خام قاچاق از یک تانکر حمل سوخت کشف و خودروی مذکور توقیف شد.
 حیدر عباس زاده شامگاه چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی بهبهان روز چهارشنبه حین کنترل خودروهای عبوری در این شهرستان به یک دستگاه تانکر کشنده مشکوک و بر اساس مقررات آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس آگاهی بهبهان از تانکر کشنده مذکور، 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خام که در آن بارگیری شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد کردند.
وی بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
سردار عباس زاده با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی گفت: مبارزه با قاچاق از ماموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.
همچنین پیش از این در 17 و 24 بهمن ماه نیز 70هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرهای شوش و دزفول کشف شد.
*دستگیری مالخر و کشف یک میلیارد اموال مسروقه در اهواز
رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری یک مالخر و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاهش در اهواز خبر داد.
سرهنگ سعید شعبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب گزارشی مبنی بر خریداری اموال مسروقه توسط یک مالخر در اهواز، به دلیل حساسیت موضوع، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند مالخر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
سرهنگ شعبان گفت: در بازرسی از انبار مخفیگاه متهم تعداد زیادی انواع لوازم منزل، وسایل خودرو و ابزارهای مختلف ساختمانی کشف شد.
وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مرجع قضائی شد.
همچنین پیش از این سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در 26 دی ماه از دستگیری مالخر حرفه ای خرید و فروش تلفن همراه سرقتی در این شهرستان خبر داده بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار