تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۷۹۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمکین به قانون درخصوص مرز اندیمشک و دزفول ضروری است
  فرماندار شهرستان اندیمشک ضمن دعوت عموم شهروندان به آرامش درخصوص حواشی نصب تابلو در حد فاصل اندیمشک - دزفول گفت تمکین به قانون مهمترین موضوع در شرایط کنونی است.
 پیمان جهانگیری افزود: دشمنان ایران اسلامی در آن سوی مرزها به دنبال ایجاد تنش، ناآرامی، اختلاف و برهم زدن امنیت جامعه هستند.

وی گفت: هرگونه رفتاری که به دشمن کمک کند و در راستای اهداف جامعه اسلامی نباشد، رفتاری نسنجیده و تنش زا است لذا همه باید با هوشیاری کامل نسبت به این موضوع واقف باشیم.
فرماندار اندیمشک بیان کرد: مردم شهید پرور و قهرمان شهرهای اندیمشک و دزفول در عرصه های مختلف با اعتقاد راسخ به ارزش های اسلامی، اخلاقی و انسانی حضور داشته و با وحدت برای ایران اسلامی ایثار کرده اند.
وی تقدیم هزاران شهید والامقام در پاسداری از کیان اسلامی از سوی مردم این 2 شهرستان را نشان دهنده اعتقاد و جایگاه والای مردم این دو خطه دانست و افزود: فرصت دادن به دشمن و مهیا کردن زمینه برای ایجاد تنش از سوی دشمنان، به دور از شان این مردم حماسه ساز و شهید پرور است لذا نباید در شرایط کنونی به مسائل موجود دامن زد.
وی اظهار داشت: قانونمداری مهمترین رویکرد همه ما است و در وضعیت فعلی برای رسیدن به راهکار مطلوب، تمکین به قانون ضرورت دارد.
وی افزود: بی شک هرگونه رفتار نسنجیده نه تنها نتیجه مطلوبی برای 2 شهرستان نخواهد داشت بلکه فرصتی برای سودجویان و افرادی فراهم می کند که خیرخواه شهروندان 2 شهرستان نیستند.
فرماندار اندیمشک با بیان اینکه به دنبال راهکار قانونی برای حل این مسائل هستیم، گفت: برای صبوری و پرهیز از رفتارهای احساسی، امیدواریم مردم برای برقراری نظم و آرامش عمومی همراه مسئولان باشند.
به گزارش ایرنا نصب شبانه تابلو ورودی شهر دزفول موجب واکنش مردم اندیمشک طی روزهای اخیر شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار