تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۷۹۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایجاد ۳ هزار فرصت شغلی توسط پتروشیمی کیمیای اندیمشک
 فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: با اعتبار ۵۰۰ میلیون دلار پتروشیمی کیمیای اندیمشک زمینه اشتغال سه هزار نفر را فراهم می‌کند.

 پیمان جهانگیری عصر امروز در نشست آغاز عملیات اجرایی پروژه کیمیای اندیمشک اظهار کرد: با توجه به اینکه خوزستان از ظرفیت بالقوه‌ای در نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان برخوردار است.

وی افزود: از بدو ورود به اندیمشک نیروگاهی داریم تحت عنوان  هلدینگ انرژی که مدتی است مغفول مانده و پیگیری کردیم و زمانی خندقی اطراف آن حفر کردند برای استفاده علوفه ولی تقاضای تکمیل و تسریع در روند عمرانی این نیروگاه داریم.

فرماندار شهرستان اندیمشک بخشی از ظرفیت مهم اندیمشک را شاه‌راه اصلی استان خوزستاندر حوزه راه ریلی، کریدول شمال به جنوب معرفی و عنوان کرد: دسترسی به دریاچه کرخه و امکان دسترسی به بنادر جنوب استان برای صادرات محصولات از ظرفیت‌های مهم اندیمشک بیان کرد.

وی با اشاره به تلاش برای ایجاد آرامش میان شهروندان گفت: این نوید را به شهروندان شهرستان اندیمشک می رسانیم که پروژه‌های بعدی در دست تعریف است که با حضور وزرای دیگر هم کلنگ زنی و افتتاح خواهد رسید.

جهانگیری گفت: پتروشیمی کیمیا اندیمشک با اعتبار ۵۰۰ میلیون دلار زمینه اشتغال سه هزار نفر در روند ۴۸ ماهه احداث ایجاد و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر پس از تکمیل و بهره‌برداری را ایجاد می‌کند.

فرماندار شهرستان اندیمشک تصریح کرد: با برنامه‌ریزی در کارگروه ویژه در حوزه جذب سرمایه‌گذار، بررسی طرح‌های اشتغال و پاسخگویی به مطالبات شهروندان در حوزه اشتغال در مسیر توسعه شهرستان گام برداشته می‌شود.

 پتروشیمی کیمیا اندیمشک پس از تکمیل سالانه ۲۰۰ هزار تن MEG و ۲۵ هزار تن مخلوط EG تولید خواهد کرد

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار