تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۷۹۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌نسبت به شهدای مبارز پیش از انقلاب ‌اسلامی کم‌کاری کرده‌ایم
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: ‌نسبت به شهدای مبارز پیش از انقلاب اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی مقداری کم کاری کرده‌ایم.
حجت الاسلام سید محسن شفیعی اظهار داشت: هر حادثه و اتفاقی تاریخی پیامی دارد که انتقال  این پیام کار بسیاری مهمی است، این حوادث و اتفاقات در یک مقطع زمانی خاصی رخ داده که زمان آن سپری می‌شود و آنچه در این موضوع مهم است انتقال صحیح پیام که شامل اهداف، منویات و دیگر مسائل مورد نظر بوده است.

وی افزود: ما در انقلاب حوادث و اتفاقات خرد و کلان بسیار مهم و زیادی داشتیم و هزینه بسیار زیادی برای این انقلاب اسلامی پرداخت شده ‌که این هزینه‌ها به دست آوردن انقلاب را بسیار سنگین و دشوار کرده‌ است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با تقدیر از برگزارکننده یادواره  در دزفول بیان کرد: یادواره‌ها یکی از عوامل انتقال پیام بوده و لازم است که به خوبی اجرا شوند اما ‌نسبت به شهدای مبارز پیش از انقلاب اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی مقداری کم کاری کردیم که البته هر تلاش و کاری انجام دهیم نمی‌توانیم وظیفه و دینمان به شهدا را جبران کنیم.

وی گفت: با توجه به یادواره‌هایی که برای شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شده ما متوجه می‌شویم که برای شهدای مبارز پیش از انقلاب کم کاری شده و این یادوراه‌ها که برای معرفی شهدای مبارز برگزار شده فرصتی برای نسل جدید و جوان بوده تا بدانند چه هزینه‌های سنگین و گرانی و چه زحماتی برای انقلاب کشیده شده است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار