تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۷۹۳۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسیج خوزستان از اختراعات و ابتکارات نخبگان ‌حمایت ‌می‌کند
مسئول مرکز حمایت از مخترعین و مبتکرین استان خوزستان گفت: اختراعات و ابتکارات نخبگان خوزستانی مورد حمایت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان قرار می‌گیرد.
فرحناز نجفی  اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم و اساسی مرکز حمایت از مخترعین و مبتکرین خوزستان حمایت از اختراعات و ابتکارات جوانان است که در همین راستا اقداماتی در سراسر استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه شناسایی مبتکران و مخترعان در سراسر استان خوزستان از جمله کارهای مرکز حمایت از مخترعین و مبتکرین خوزستان است، تصریح کرد: این کار به منظور حمایت از اختراعات و ابتکارات این عزیزان انجام می شود.

مسئول مرکز حمایت از مخترعین و مبتکرین استان خوزستان عنوان کرد: از جوانان مخترع و مبتکر می خواهیم به منظور قرار گرفتن در زیر چتر حمایتی این مرکز به بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در سراسر خوزستان که در نواحی مقاومت بسیج مستقر هستند مراجعه کنند.

وی گفت: پس از ارائه ابتکارات و اختراعات توسط مخترعان و مبتکران، این طرح ها از سوی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان بررسی می شوند تا پس از کارشناسی مورد حمایت قرار بگیرند.

نجفی با اشاره به نحوه داوری طرح های ابتکاری خاطرنشان کرد: این طرح ها با توجه به موضوع، در کارگروه های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.

مسئول مرکز حمایت از مخترعین و مبتکرین استان خوزستان یادآور شد: پس از تایید نهایی طرح ها در گارگروه تخصصی خود، این طرح مورد حمایت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان قرار می گیرد و تسهیلاتی بلاعوض به مخترع پرداخت می شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار