تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۷۹۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
13 کشور برای شرکت در مسابقات کاراته اهواز اعلام آمادگی کردند
 رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور گفت: پنجمین دوره رقابت های بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته جهان با حضور 13 کشور صاحب نام در اهواز برگزار می شود.
 
وحید بهرمان اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته با حضور 13 تیم خارجی و نمایندگانی از ایران از روز هشتم اسفندماه به مدت سه روز به میزبانی اهواز در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار می شود.
وی با بیان این که یک روز قبل از برگزاری این رقابت ها، یک دوره استاژ مربیگری و داوری بین المللی توسط خانم ویکتوریا وک از روسیه برگزار می شود، افزود:این مسابقات در 2 بخش بانوان و آقایان انجام می شود که رقابت های بخش بانوان روز هشتم و رقابت های بخش آقایان روزهای نهم و دهم اسفندماه برگزار خواهد شد.
بهرمان با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان گفت: کاراته کاهایی از کشورهای روسیه، ترکیه، عراق، پاکستان، امارات، افغانستان، آذربایجان، زیمباوه، کویت، عراق، گینه، فیلیپین، ارمنستان و ایران در این مسابقات با یکدیگر پیکار می کنند؛ پیش از این کشورهای ژاپن و برزیل برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند که انصراف دادند.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر تیم ملی ایران تیم های ملی حفاری، مناطق نفتخیز جنوب و منطقه آزاد اروند به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها حضور دارند ادامه داد: حضور کاراته کاهای مطرحی از کشورهای زیمباوه، روسیه، فیلیپین و ایران به زیبایی این رقابت ها اضافه می کند.
رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور گفت: در این رقابت ها 400 کاراته کا حضور دارند که یکصد نفر از آن ها متعلق به کشورهای خارجی هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار