تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۷۹۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات پرس‌سینه کشور
خوزستانی‌ها در رقابت‌های پرس‌سینه بالوازم و بدون لوازم کشور خوش درخشیدند.
اردوان قاسمی، سرپرست هیات پرورش اندام و بدنسازی استان در گفت و گو با ایسنا منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات سوم اسفندماه در ایلام برگزار شد که خوزستان در رده سنی پیشکسوتان به قهرمانی رسید و در رده سنی جوانان نایب‌قهرمان شد.

وی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان علی فلاحی به مدال طلا رسید و نورالدین روینه گردم آویز نقره را به دست آورد. در رده سنی جوانان نیز رضا بغدادی، فرشاد ایسوند نظری، محمد جوادی خواه، رضا بویری، رضا شریفی، محمد بهرامی‌فر و پویا پژوهیده به نشان طلا رسیدند و جلال امیری مدال نقره را کسب کرد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز سجاد رکرکیان و محمد جوادی‌خواه به نشان طلا دست پیدا کردند و علی اکبر موسوی و حمید اقبالی مدال برنز را به خود اختصاص دادند و در رده سنی پیشکسوتان عظیم حمید زاده، غلامعلی بارونی، حسن کوشک‌پا، حمید رشیدی، عبدالله مالچی و شهرام محمودی نژاد مدال طلا را کسب کردند، احمد نصیری، علی ماندنی و عبدالرضا کریمی نشان نقره را به دست آوردند و میثاق شاعر زاده و ولی‌الله موسوی گردن آویز برنز را به خود اختصاص دادند.

وی با تمجید از عملکرد تمامی ورزشکاران استان در این رقابت‌ها عنوان کرد: عنوان قهرمان قهرمانان در رده سنی نوجوانان به علی فلاحی و در رده سنی جوانان به محمد جوادی‌خواه رسید‌. همچنین در رده سنی جوانان فرشاد عیسوندنظری و در رده سنی پیشکسوتان محسن کوشک‌پا مقام دوم قهرمان قهرمانان را به دست آوردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار