تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۷۹۵۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست استقلال اهواز:
فولادنوین به دلیل ضعف بدنی حاضر به بازی با ما نشد
 سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز از دلیل عدم برگزاری دیدار امروز این تیم برابر فولادنوین از سری رقابت‌های لیگ دسته دو کشور گفت.

حبیب خدریان در خصوص عدم برگزاری دیدار امروز تیم های استقلال اهواز و فولاد نوین از سری رقابت های لیگ دسته دو کشور اظهار کرد: قرار بود این دیدار از ساعت 15 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود ولی 15 دقیقه مانده به آغاز این بازی، به یکباره مأموران نیروی انتظامی که در محل مسابقه حاضر بودند، ورزشگاه را ترک کردند. زمانی که با آن‌ها تماس گرفتیم تا پیگیر دلیل ترک آنها از ورزشگاه شویم، متوجه شدیم که موبایل آن‌ها نیز خاموش است.

وی ادامه داد: خود من شخصا در محل استقرار یگان ویژه حاضر شدم و اعلام کردم که ما امروز بازی داریم و از قبل نیز با شما جهت حضور چندین نیرو برای امنیت این دیدار هماهنگ کرده بودم ولی ماموران شما محل را ترک کردند که به من گفتند ظاهرا از فرماندهی اعلام کرده بودند که نیروهای دیگری جایگزین این مأموران شوند. در نهایت مجددا خود من چند نیروی یگان ویژه را با خودم به ورزشگاه بردم. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز ادامه داد: زمانی که به ورزشگاه رسیدیم ناظر بازی با فدراسیون تماس گرفت و شرایط را به آنها گفت و آنها نیز اعلام کردند که موردی وجود ندارد و می توانید از ساعت 16:20 بازی را آغاز کنید ولی تیم فولاد نوین از ورود به زمین امتناع کرد.

وی بیان کرد: تیم فولاد نوین اعلام کرد بازیکنان ما ساعت 10 صبح غذا خوردند و اکنون دچار ضعف بدنی هستند و دیگر نمی توانند در این ساعت بازی کنند. آن‌ها در حالی این موضوع را مطرح کردند که بازیکنان ما هم در همین ساعت غذا خورده بودند و شرایط برای دو تیم یکسان بود. 

خدریان عنوان کرد: قانون می گوید وقتی نماینده فدراسیون و ناظر بازی، دستور به انجام بازی بدهد، باید تیم ها پیروی کنند ولی متأسفانه تیم فولاد نوین از این دستور امتناع کرد و حتی ناظر بازی نیز در صورت جلسه خود این موضوع را قید کرد و اکنون هم تصمیم در خصوص این دیدار و اینکه چرا فولاد نوین به اینگونه عمل کرد با سازمان لیگ است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز خاطرنشان کرد: به هر حال ما نمی خواستیم مشکلی در برگزاری بازی پیش بیاید و تمام تلاش مان را برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار که در آن میزبان بودیم، انجام دادیم و نمی دانم چرا نیروی انتظامی یک ربع مانده به آغاز بازی آنهم بدون اطلاع ورزشگاه غدیر را ترک کردند.

وی بیان کرد: همچنین باشگاه فولاد نوین قبل از این که ضعف بدنی بازیکنانش را عنوان کند، اعلام کرد که اگر بازی از ساعت 16:20 برگزار شود ممکن است با مشکل نور ورزشگاه مواجه شویم که من هم گفتم این موضوع را ما نمی توانیم تعیین کنیم و مسوولان ورزشگاه و ناظر مسابقات باید در خصوص آن نظر دهند. مسوولان هم گفتند نور ورزشگاه مشکل ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار