تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۷۹۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح استخر کوی طلاب به زودی/نیاز ورزش استان به افرادی مانند رییس هیات معلولان
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با کمک استاندار تمام تلاش‌مان این است که استخر مجموعه جانبازان و معلولان کوی طلاب اهواز به زودی به بهره‌برداری برسد.

افشین حیدری  با اشاره به اقدامات انجام شده برای افتتاح استخر مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز، اظهارکرد: با کمک استاندار تمام تلاش‌مان این است که استخر مجموعه جانبازان و معلولان کوی طلاب به زودی به بهره‌برداری برسد. همچنین تمامی مکان‌هایی که در اختیار هیات معلولان استان است متعلق به این قشر پرافتخار است و به زودی این استخر به عنوان سرانه ورزشی آبی جدید در اختیار این هیات قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: ما در بحث واگذاری‌های اماکن ورزشی فضاهای ورزشی متعلق به جانبازان و معلولان را مستثنی می‌کنیم و از ظرفیت‌های قانونی هم استفاده می‌کنیم تا این اماکن در اختیار این قشر قرار گیرد. هدف ما تقویت زیرساخت‌های هیات معلولان خوزستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تمجید و قدردانی از شیروانی رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان بابت خدمات خوب‌اش، گفت:‌در دوره آقای شیروانی، این هیات روزهای خوبی را سپری کرده و قطعا باتوجه به ویترین افتخاراتی که این هیات در دوره ریاست شیروانی کسب کرده است، حمایت ما نیز تداوم خواهد داشت. شیروانی به عنوان یکی از سرمایه‌های ورزش استان قابل تقدیر است و اداره‌کل ورزش و جوانان نیز نیازمند حضور افراد فرهنگی، پرتلاش و دلسوزی مانند شیروانی در بدنه هیات‌های ورزشی است.

وی عنوان کرد: کارهای بازسازی زمین چمن جانبازان و معلولان در ورزشگاه تختی به پایان رسید و به زودی نیز کار مرمت و بازسازی سالن ورزشی این هیات در کمپلو اهواز آغاز می‌شود تا ورزشکاران این هیات که همیشه در میادین بین‌‌المللی مختلف مدال‌آور بوده‌اند، بدون دغدغه تمرین کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار