تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۷۹۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز میزبان مسابقات فوتبال جوانان مناطق کشور شد
رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: میزبانی مسابقات فوتبال جوانان مناطق کشور با صلاحدید فدراسیون به اهواز واگذار شد.
 عبدالکاظم طالقاتی اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات فوتبال زیر گروه جوانان کشور در گروه چهارم از روز دوشنبه 20 اسفند به میزبانی باشگاه ولایت اهواز آغاز خواهد شد و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این رقابت ها تیم های کشاورز دهدشت، ولایت اهواز، آکادمی ذوالفقار نسب سنندج ، ماهان فسا و پرسپولیس منوجان کرمان بایکدیگر به رقابت می پردازند که نماینده استان از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار است.
رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: در پایان این مسابقات تیم قهرمان راهی لیگ دسته اول جوانان باشگاه های کشور در فصل 99-98 خواهد شد همچنین تیم دوم سهمیه مسابقات مناطق فصل بعد راکسب میکند.
وی با اشاره به این که برگزاری مسابقات در استان باعث می شود که علاقمندان به این رشته فرصت تماشای بازی ها را از نزدیک داشته باشند افزود: بی شک با گرفتن میزبانی مسابقات کشوری، شاهد حضور نفرات بیشتری در تیم های ملی پایه خواهیم بود.
طالقانی ایجاد رقابت سالم در بین بازیکنان و تشویق جوانان و فوتبالیست ها به سمت فضاهای ورزشی را از عمده اهداف این مسابقات دانست و افزود: شناسایی استعدادهای استان و برنامه ریزی برای رشد و شکوفایی آن ها از دیگر اهداف برگزاری این رقابت ها است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار