تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۷۹۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات بین المللی سوکیوکوشین کاراته در اهواز آغاز شد
  پنجمین دوره رقابت های بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته جهان با حضور 13 کشور صاحب نام در اهواز آغاز شد.
 رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور گفت: پنجمین دوره مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته با حضور تیم های خارجی و نمایندگانی از ایران روز هشتم اسفندماه در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز آغاز شد و به مدت سه روزادامه خواهد داشت.
وحید بهرمان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اهواز اظهار داشت: این مسابقات در 2 بخش بانوان و آقایان انجام می شود که رقابت های بخش بانوان روز هشتم و رقابت های بخش آقایان روزهای نهم و دهم اسفندماه برگزار خواهد شد، همچنین روز گذشته یک دوره مربیگری و داوری بین المللی توسط خانم ویکتوریا وک از روسیه برگزار شد.
بهرمان با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان گفت: کاراته کاهایی از کشورهای روسیه، ترکیه، عراق، پاکستان، امارات، افغانستان، آذربایجان، زیمبابوه، کویت، عراق، گینه، فیلیپین، ارمنستان و ایران در این مسابقات با یکدیگر پیکار می کنند؛ پیش از این کشورهای ژاپن و برزیل هم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند که انصراف دادند.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر تیم ملی ایران تیم هایی از خوزستان به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها حضور دارند ادامه داد: در این رقابت ها 400 کاراته کا حضور دارند که یکصد نفر از آن ها از کشورهای خارجی هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار