تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۷۹۶۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اندیمشک:
دعوت برخی افراد معلوم الحال شایسته شهر یکهزار شهید نیست
امام جمعه موقت اندیمشک گفت:شهر ما هویت یکهزار شهید دارد، اجرای برخی از برنامه ها و دعوت از افراد معلوم الحال آن هم توسط برخی از نهاد های دولتی، ضربه به اخلاق و معنویت می‌زند.
حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد امام جمعه موقت شهرستان اندیمشک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: شهر ما هویت یکهزار شهید دارد، اجرای برخی از برنامه ها و دعوت از افراد معلوم الحال آن هم توسط برخی از نهاد های دولتی، ضربه به اخلاق و معنویت می‌زند.

امام جمعه موقت اندیمشک گفت: اگر بخواهیم برای جوانان نشاط ایجاد کنیم باید با دستورالعمل‌های خودش عمل کرد، و تعبیر مقام معظم رهبری کار، ایجاد نشاط می‌کند، همین گروه های جهادی برای جامعه نشاط پایدار ایجاد میکند.

وی افزود: مسؤولین به آسیب‌های اجتماعی توجه کنند، اگر در قسمتی آسیب اجتماعی پیش آمده در همان جا باید درمان شود تا به جاهای دیگر سرایت نکند، مثلا این تکدی‌گری که در برخی نقاط دیده می‌شود، اگر پیگیری و رفع نشود به نقاط دیگر هم کشیده می شود.
وی در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد کار برای جوانان افزود: شور معنوی هر چه بیشتر در جامعه رشد کند، برکات بیشتری برای آن جامعه به بار می‌آورد.

 امام جمعه موقت اندیمشک گفت: اگر با دعوت این افراد و برگزاری این چنین مجالسی نشاط ایجاد می شد امروز در غرب این همه افسردگی و داروی ضد افسردگی وجود نداشت.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار