تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۷۹۷۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایران قهرمان رقابت های بین المللی سوکیوکوشین کاراته شد
  کاراته کاهای کشورمان عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته اهواز را به خود اختصاص دادند.
  مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته که از روز چهارشنبه هشتم اسفندماه به مدت سه روز در سالن مسابقات شهرک نفت اهواز برگزار شد، با قهرمانی تیم ایران در بخش بانوان و آقایان به کار خود پایان داد.
پنجمین دوره مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین کاراته با حضور 13 کشور صاحب نام جهان و سه تیم از ایران برگزار شد که تیم های افغانستان و روسیه در بخش بانوان و آقایان عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند .
این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در 2 بخش کاتا و کمیته ویژه بانوان و آقایان برگزار شد.
در این پیکارها کاراته کاهایی از کشورهای روسیه، ترکیه، عراق، پاکستان، امارات، افغانستان، آذربایجان، زیمبابوه، کویت، عراق، گینه، فیلیپین، ارمنستان و ایران با یکدیگر رقابت کردند.
وحید بهرمان رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور گفت: حضور کاراته کاهای مطرح قاره های آسیا، اروپا و ایران موجب جذابیت بیشتر این رقابت ها شد و چهره های جدیدی دراین مسابقات شناسایی شدند.
وی گفت: خوشبختانه کاراته کشورمان و به ویژه سبک سوکیوکوشین در جهان جایگاه بسیار خوبی داشته و بسیاری از ورزشکاران ما در رقابت های جهانی عنوان دار هستند.
رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور به میزبانی خوب اهواز در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: برای چندمین بار این مسابقات در اهواز برگزار شد و این دوره میزبانی بسیار آبرومندانه ای داشتیم و مسابقات هم در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار