تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۷۹۷۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت رکورد کشیدن قایق ۲ تنی با ۱۱ سرنشین در خاورمیانه توسط بانوی خوزستانی
بانوی شناگر خوزستانی رکورد کشیدن قایق ۲ تنی با یازده سرنشین به مسافت ۶۰۰ متر در خاورمیانه را به نام خود ثبت کرد.

مهناز کریمی در گفت و گو با ایسنا منطقه خوزستان درخصوص ثبت این رکورد، اظهارکرد: این رکورد را نهم اسفندماه به مناسبت روز زن و مادر به ثبت رساندم تا اقتدار، قدرت و توانمندی یک زن ایرانی را به همه نشان دهم زیرا زنان ایرانی واقعا بسیار فعال و زحمتکش هستند اما خیلی دیده نمی شوند.

وی افزود: شاید جا به جایی این قایق در تصور بیشتر افراد غیر ممکن به نظر برسد اما با تمرین، فعالیت، پشتکار، برنامه ریزی و  توکل به خدا می توان به این رکورد دست یافت.

این بانوی شناگر بیان کرد: رکورد من رکورد حمل قایق با سرنشین است که  قایق ۲ تنی را با 11سرنشین در آب با حالت شنا به مسافت 600 متر حمل کردم.

وی ادامه داد: ۲ کیلومتر درون دریا و به موازات ساحل بود که در زمان ثبت رکورد، هوا طوفانی و آب مواج بود و به همین دلیل داوران اجاره این‌که بخواهم رکورد بزنم رارنمی دادند و چهار بار پیش رفتم ولی من را برگرداندند ک اجازه ندادند رکورد بزنم.

کریمی گفت: ولی با اصرار خودم و باتوجه به این‌که می دانستم می‌ توانم این کار انجام بدهم، در نهایت رکورد را ثبت کردم. جا دارد از هیات ورزش‌های همگانی استان بابت حمایت‌های خوب‌شان تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که توانستم نام بانوان خوزستانی   را در خاورمیانه سربلند کنم، عنوان کرد: یک آقای مازندران قبلا این رکورد داشت که یک قایق یک تنی یا سه سرنشین را کشیده بود اما من قایق 2 تنی با 11سزنشین را کشیدم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار