تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۷۹۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش باشگاه صنعت نفت آبادان به انتشار یک خبر:
کسر امتیاز تیم صنعت نفت بابت بدهی به نوروزی صحت ندارد
 

 در پی انتشار خبری مبنی بر کسر سه امتیاز از تیم صنعت نفت به دلیل بدهی به یکی از بازیکنان پیشین این تیم باشگاه صنعت نفت واکنش نشان داد.

 روایط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، انتشار خبر مربوط به کسر امتیاز از تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر بابت بدهی به رضا نوروزی بازیکن سابق این تیم را شایعه خواند و اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.

باشگاه صنعت نفت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه آرای صادره در کمیته‌های تعیین وضعیت و استیناف به دلیل عدم در نظر گرفتن تمامی مستندات مالی و پرداختی به رضا نوروزی مورد اعتراض باشگاه صنعت نفت بوده است، لذا پرونده مورد اشاره به منظور اعاده دادرسی در جلسات ویژه‌ای در بهمن و اسفند ماه امسال مورد بررسی قرار گرفته است. بر همین اساس، رأی صادره از این جلسات ویژه، به عنوان رأی نهایی در محاکم قضائی فدراسیون موجود است و تاکنون این رأی صادر و ابلاغ نشده است. لذا در حال حاضر هیچ گونه خطری بابت کسر امتیاز تیم صنعت نفت را تهدید نمی‌کند.

 چهار روز پیش یکی از خبرگزاری‌ها با انتشار مطلبی، خبر از کسر سه امتیاز تیم صنعت نفت به دلیل بدهی به مهاجم سابق این تیم داد که از سوی باشگاه صنعت نفت تکذیب شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار