تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۷۹۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
6 مدال دستاورد بانوان خوزستانی از المپیاد ورزشی کارگران کشور
بانوان خوزستانی در المپیاد ورزشی کارگران کشور به یک نشان طلا، یک نقره و چهار مدال برنز رسیدند.
سیدحمید غفاری، رییس هیات ورزش کارگری استان اظهارکرد: دومین دوره المپیاد بانوان کارگری کشور به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) با حضور ۲۵۶ ورزشکار از ۲۶ استان سراسر کشور از 10 تا 12 اسفندماه در اصفهان برگزار شد.

وی بیان کرد:‌ این رقابت‌ها در رشته‌های آمادگی جسمانی، بسکتبال سه نفره، تنیس‌روی‌میز، شنا و دارت برگزارشد و در نهایت در رشته دارت، معصومه منصوری با غلبه برتمام حریفان خود مدال طلا  را به دست آورد. در رشته آمادگی جسمانی نیز وجیهه آوائی در رده سنی بالا ۴۵ سال مدال نقره را به خود اختصاص داد و در رشته تنیس‌روی‌میز فرزانه کرم زاده و فاطمه بهجت به دو مدال برنز دست پیدا کردند.
 
رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: همچنین  الهام عموآقایی در رده سنی زیر ۳۴ سال مدل برنز رشته شنا در ماده 50 متر قورباغه و شهناز نژادسلامتی در رده بالای ۴۵ سال ماده ۲۵ متر کرال پشت به دو نشان برنز رسیدند.
وی با بیان این‌که مدال طلا در رشته دارت و مدال نقره در آمادگی جسمانی برای نخستین بار در تاریخ ورزش کارگری استان خوزستان به دست آمد، عنوان کرد: خوزستان در پایان این رقابت‌‌ها ضمن کسب مقام چهارم، کاپ اخلاق را هم به دست آورد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار