تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیری: برخی هیات‌های ورزشی به تعامل با آموزش و پرورش توجه ندارند
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به نتایج ضعیف استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور،  گفت: این المپیاد باعث شد که متوجه شویم آن هیات‌هایی که نتیجه نگرفتند، در رده سنی پایه فعالیت خوبی نداشتند زیرا آن‌‌ها همکاری و تعامل لازم را با آموزش و پرورش نداشتند، در حالی که به خوبی می‌توان از ظرفیتی چون دانش‌آموزان برای رسیدن به موفقیت بهره برد.
 
ابراهیم نصیری در جلسه آسیب شناسی استعدادیابی در ورزش استان که امروز (14 اسفندماه) با حضور رییس گروه قهرمانی وزارت ورزش در اهواز  برگزار شد، اظهارکرد: کمتر پیش می‌آید که در مباحث مختلف آسیب‌شناسی صورت بگیرد و نقاط ضعف و قوت بررسی شود و این نیز به دلیل مشکلاتی است که در لایه‌های اجرایی کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: امسال وزارت ورزش و جوانان بحث المپیاد استعدادهای برتر را که مدنظر کارشناسان، مدیران و دلسوزان ورزش است را دنبال کرد و قرار است سال آینده نیز دومین دوره این المپیاد برگزار شود و جا دارد از آقای انصاری رییس گروه قهرمانی وزارت که به خوبی این مهم را به همراه همکارانش دنبال و رصد می‌کنند قدردانی می‌کنم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:  خوزستان در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور خیلی توفیق نداشت و ما نیز به دلیل این‌که نتایج مورد دلخواه نبود، دلایل عدم موفقیت را به وسیله کارشناسان را بررسی کردیم.

وی افزود: به هرحال جایگاه بیستم یا بیست و یکم در المپیاد استعدادهای برتر کشور زیبنده خوزستان نبود؛ آن هیات‌هایی که با برنامه در مسابقات حاضر شدند نتیجه گرفتند ولی برخی هیات‌ها بی برنامه بودند و خوب پای کار نیامدند و مشخص شد که در رده‌سنی پایه خوب کار نکرده بودند.

نصیری بیان کرد:  این المپیاد باعث شد که متوجه شویم آن هیات‌هایی که نتیجه نگرفتند، در رده سنی پایه فعالیت خوبی نداشتند زیرا همکاری و تعامل لازم را با آموزش و پرورس نداشتند در حالی که به خوبی می‌توان از ظرفیتی چون دانش‌آموزان برای رسیدن به موفقیت بهره برد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:  در هر صورت پس از بررسی دلایل عدم نتیحه‌گیری در المپیاد، کمیته‌ای برای انجام کار بهتر تشکیل دادیم و قصد داریم با اهدافی مشخص شده، المپیادی ورزشی را در خوزستان برگزار کنیم تا به نتیجه‌گیری بهتر در المپیاد استعدادهای برتر کشور کمک کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار