تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۷۹۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پول نیست و بازیکنان نفت‌مسجدسلیمان همچنان در اعتصاب
 بازیکنان تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان همچنان در اعتصاب هستند و تمرین نمی‌کنند.

 نفت‌مسجدسلیمان که دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند با گذشت بیست هفته از رقابت‌های فصل جاری لیگ هجدهم هنوز نتوانسته به ثبات برسد و مشکلات آن پا برجا است. مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان باعث شده که آن‌‌ها از روز یکشنبه تصمیم به عدم حضور در تمرینات بگیرند.

نفتی ها سه روز متوالی به تمرین نپرداختند و حضور آن‌ها در تمرین امروز نیز در هاله‌ای از ابهام است. ‌این بازیکنان تاکنون 30 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و حدوده پنج ماه است که باشگاه مطالبات آن‌ها را پرداخت نکرده است.

مرزبان نیز پیش از این چندین بار در خصوص مشکلات مالی باشگاه و تیم به صحبت پرداخته بود و حتی اعلام کرده بود اگر مشکلات حل نشود نام تک تک کسانی که نمی گذارند پول به باشگاه برسد را اعلام می‌کند.

مسولان باشگاه نیز روز گذشته جلسه‌ای برای حل مشکلات و پایان دادن به اعتصاب بازیکنان برگزار کردند و باید دید خروجی این جلسه چیست و آیا باتوجه به تصمیمات گرفته شده، بازبکنان در تمرین امروز حاضر می‌شوند یا خیر.

اعتصاب بازیکنان نفت در حالی است که این تیم باید روز جمعه این هفته در دیداری مهم و حساس در آزادی رو در روی استقتلال تهران قرار بگیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار