تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۷۹۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقابل جذاب نفت و دست‌نشان در تختی آبادان
 در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشو، تیم فوتبال فولاد به مصاف سایپا می‌رود، استقلال خوزستان با تیم پیکان دیدار می کند، نفت آبادان میزبان سپیدرود است و شاگردان مرزبان رو در روی استقلال قرار می‌گیرند.
 
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود که فولاد روز جمعه در دیداری خارج از خانه با سایپا می‌‌کند و در همین روز نیز استقلال خوزستان پذیرای پیکان است. در روز جمعه نیز نفت آبادان در ورزشگاه تختی با سپیدرود دیدار خواهد کرد و نفت‌مسجدسلیمان در همین روز میهمان شاگردان شفر است.
 
سایپا – فولاد  

فولاد که با آمدن قطبی حال و هوایش تغییر کرده و بازهای‌های بهتری را به نمایش می‌گذارد، تاکنون در شش حضور این مربی روز نیمکت خود به سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست دست پیدا کرده است. البته دو شکست متوالی فولادی‌ها در هفته نوزدهم و بیستم برابر نساجی و استقلال تهران باعث شد که فاصله امتیازی این تیم با تیم‌های بالاسری‌اش بیشتر شود اما شاگردان قطبی که به خودباوری رسیده‌اند همچنان برای نمایش بهتر انگیزه دارند.

فولاد 25 امتیازی که با پارس جنوبی هم‌امتیاز است و به دلیل تفاضل گل به رده هفتم سقوط کرد، این هفته به دنبال برد برابر سایپا است تا در صورت لغزش حریف هم‌امتیاز خود به رده ششم برگردد.

شاگردان قطبی از ساعت 16 فردا در دیداری خارج از خانه رو در روی تیم علی دایی قرار می‌گیرند.

استقلا ل خوزستان – پیکان 
 
استقلال خوزستان که هفته گذشته پس از 12 هفته موفق به کسب برد شدند، اکنون امید تازه‌ای در آن‌ها برای ادامه لیگ شکل گرفته است و برای بقا در لیگ باید بتوانند از 9 فینال پیش‌رو و بازی فردا با پیکان با امتیاز خارج شوند و امتیاز از دست ندهند.

این تیم اگرچه هفته گذشته به برد رسید ولی همچنان با 10 امتیاز یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک محسوب می‌شود.

استقلال خوزستان از ساعت 16:30 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پیکان است.
 
نفت‌ آبادان - سپیدرود
 
نفتی‌ها که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی با یک گل بازی را به پرسپولیس واگذار کردند و اکنون با 19 امتیاز در دره دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند، این هفته رو در روی سپیدرودی قرار می‌گیرند که هدایت آن به نادر دست نشان، سرمربی سابق آبادانی‌ها سپرده شده است.

این بازی که مصاف نفت با سرمربی‌سابق‌اش است، می‌تواند دیداری جذاب و دیدنی در آبادان باشد، ضمن این که شاگردان سرجیو برای بهبود وضعیت خود در جدول و سپیدرودی‌ها نیز که همچون استقلال خوزستان از کاندیدای سقوط هستند برای ایجاد شرایط بقا در لیگ به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارند.

نفت از ساعت 16:30 روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان پذیرای شاگردان درست‌نشان است.

نفت‌مسجدسلیمان – استقلال
 
بازیکنان نفت به دلیل عدم پرداخت مطالبات و مشکلات مالی که از ابتدای فصل گریبانگیر این تیم بوده است، از روز یکشنبه تاکنون در اعتصاب هستند و به تمرین نپرداخته‌اند، آن‌هم در آستانه دیدار حساس و مهم با استقلال تهران.

باتوجه به این‌که حریف تهرانی آن‌ها روز گذشته در لیگ قهرمانان آسیا یک بازی سخت و سنگین داشت، این موضوع فرصت خوبی بود که نفت از خستگی شاگردان شفر برای نتیجه‌گیری در دیدار پیش‌رو استفاده کند که به نظر می‌رسد، مسوولان باشگاه به دلیل فراهم نکردن شرایط لازم برای بازیکنان خود، به راحتی این فرصت را از دست دادند.

نفت مسجدسلیمان که با 18 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد، از ساعت 18:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار