تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۷۹۹۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی استقلال خوزستان:
یک تیم خوب ۲۵ نفره هستیم/ دست پر از زمین خارج می‌شویم
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با وجود اینکه در قعر جدول هستیم ولی اکنون ما یک تیم خوب با ۲۵ بازیکن خوب هستیم.

  کریم قنبری عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل پیکان داریم. از یزدی و بوستانی سرمربیان قبلی تیم نیز تشکر ویژه دارم که زحمات زیادی برای استقلال خوزستان کشیدند.

وی افزود: مسئولان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد نیز تلاش زیادی کرده‌اند که تیم سر و سامان بگیرد و اوضاع خوب شود که مؤثر نیز بوده اما نیاز به حمایت بیشتری هست

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بعد از هفته‌ها توانستیم در بازی قبل پیروز شویم و مزد زحمات‌مان را گرفتیم؛ در بازی فردا به‌جز مظاهری که محروم است، رضا درویشی و آل نعمه مصدوم هستند و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم که امیدوارم بتوانیم به نتیجه برسیم.

قنبری در مورد استفاده از بازیکنان جوان خوزستانی و میدان دادن به آنها گفت: من روز اول که به تیم آمدم؛ شرایط باشگاه و بازیکنان را دیدم؛ سرزمین خوزستان مانند خاک حاصلخیزش و ثروت‌هایش، از نظر فوتبالی هم سرمایه‌ها و استعدادهای زیادی دارد و بازیکنان ما سراسر استعداد هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: در ۶ هفته‌ای که اینجا بودم، هیچ وقت این حس خوب را نداشتم. نمونه آن رامین داودی بود که هفته گذشته به زمین آمد و دیدید چگونه برای ما عمل کرد و در کنار جوانان ما، با تجربه‌ها نیز به خوبی از تیم حمایت می‌کنند و ما اکنون یک تیم خوب هستیم که با ٢۵ نفر کار می‌کنیم.

قنبری درباره شناختش از حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران اظهار کرد: پیکان تیمی است که در نیم فصل دچار تحول شده و حسین فرکی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌اند که در چند هفته اخیر هم نشان دادند چه تیمی هستند اما شناخت کافی را از پیکان داریم.

وی تصریح کرد: پیکان حریف آسانی نیست و می‌دانید پیکان سرمایه‌گذاری عظیمی کرده و به دنبال نتیجه است. آنها امکانات خوبی دارند ولی ما هم مقابل آنها تمام تلاش خود مان را انجام می‌دهیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار