تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۷۹۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای فرار از منطقه خطر باید سپیدرود رشت را شکست دهیم
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه این تیم شرایط خوبی از نظر کیفی دارد، گفت: برای فرار از منطقه خطر باید سپیدرود رشت را شکست دهیم.
  پائولو سرجیو روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت اظهار داشت: هر 2 تیم در این دیدار برای فرار از منطقه خطر نیاز به سه امتیاز دارند.
وی افزود: سپیدرود برابر ما تلاش خواهد کرد تا به پیروزی برسد ولی ما این اجازه را به آنها نخواهیم داد که با امتیاز از آبادان خارج شوند.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان صنعت نفت باید بدون استرس و با تمرکز لازم در این دیدار حاضر شوند تا پیروز میدان باشند.
وی خواستار حضور یکپارچه هواداران آبادانی در این دیدار شد و تصریح کرد: حضور هواداران در این دیدار انگیزه بازیکنان صنعت نفت را افزایش می دهد و امیدواریم آنها برای کمک به تیم وارد ورزشگاه شوند.
سرمربی صنعت نفت آبادان با انتقاد از داوری در برخی دیدارهای این تیم گفت: تیم ما بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری پذیرفت بخصوص در نیم فصل اول که پنالتی های زیادی روی جاسم کرار گرفته نشد.
سرجیو افزود: اگر پنالتی ها را از ما نمی گرفتند اکنون جزو تیم های بالای جدول بودیم.
وی اظهار داشت: با تیم های پایین جدول هفت امتیاز اختلاف داریم و به نوعی احساس خطر می کنیم ولی با تیم ششم جدول فقط پنج امتیاز اختلاف داریم که این نشان از سخت بودن لیگ برتر است.
نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت نرسید.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر میزبان سپیدرود رشت است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار