تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۷۹۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
تنها با ۷ بازیکن امکان بازی داریم/بازیکن جایگزین نداشتیم

 سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تیم ما تنها با هفت بازیکن امکان بازی مقابل سایر تیمها را دارد.

 هماد سامری عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل تیم پتروشیمی در جمع خبرنگاران افزود: بازی از کیفیت فنی خوبی برخوردار بود، کسانی که بازی را دیدند از آن خیلی لذت بردند، دو تیم یک بازی تماشاگر پسند و با کیفیت فنی خوب از خود به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: وقتی تیمی دارید که تنها با هفت بازیکن امکان بازی داشته باشد در کوارترهای آخر به دلیل خستگی بازیکنان هم آمار گلزنی و هم تمرکز تیم پایین می‌آید، البته زمان زیادی از بازی را ما بر تیم حریف برتری داشتیم اما از نیمه کوارتر چهارم به دلیل فشار زیاد بازی و خستگی بازیکنان هم پرتاب‌هایمان کمتر تبدیل به گل می‌شد و هم در دفاع دچار ضعف شدیم.

وی تصریح کرد: به هر حال ما بازیکن جایگزین نداشتیم و همین سبب شد تا در دقایق پایانی این دیدار بازی را واگذار کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پاسخ به اینکه آیا این تیم امکان جذب بازیکن خارجی را دارد، گفت: ما مجوز جذب بازیکن خارجی نداریم؛ حال به این وضعیت مصدومان را هم اضافه کنید ضمن اینکه موسی نعیم پور هم از تیم ما جدا شده و الان که مهمترین زمان لیگ است ما دستمان نسبت به اول فصل خیلی بسته‌تر است.

سامری افزود: به هر حال مردمی که برای تماشای بازی می آیند دوست دارند تا تیم شهرشان برنده بازی باشد و خوشحال از سالن بیرون بروند اما شرایط موجود تیم، رقابت کردن را سخت کرده است.

وی اظهار کرد: بازی بسیار سختی را هفته آینده مقابل شهرداری گرگان داریم، در پایان آن دیدار تیم‌های رده سوم و چهارم مشخص می‌شوند؛ بنابراین برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار