تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۸۰۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل استقلال‌خوزستان:
کادرفنی باید پاسخگو باشد/ماندن‌مان در لیگ به خود بازیکنان بستگی دارد
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: کادر فنی باید پاسخگو باشد که چرا بازیکنان نمی‌توانند موقعیت‌های خوب خود را به گل تبدیل کنند.

محمد رحیمی  در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه اقدامی برای تعیین سرمربی تیم پس از استعفای کریم بوستانی داشته است؟ اظهار کرد: ان‌شاءالله جلسه هیات مدیره امروز یا فردا برگزار خواهد شد و مسایل فنی تیم بررسی می‌شود و در نهایت تعیین سرمربی یا ادامه همکاری با مربیان فعلی به تصمیم اعضای هیات مدیره بستگی دارد.

وی در ارزیابی از شرایط استقلال خوزستان، گفت: متاسفانه خیلی بدشانس هستیم و اگر بازی با پیکان را دیده باشید، در این دیدار، شش هفت موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست دادیم و نمی‌دانم مشکل کجا است. به نظرم باید آسیب‌شناسی شود که چرا بازیکنان‌مان موقعیت‌ها را از دست می‌دهند. ما از نظر مدیریتی و آن‌چه وظیفه ما در راستای فراهم کردن شرایط انگیزشی و روحیه دادن به بازیکنان از نظر پرداخت پاداش است را انجام داده‌ایم و در تلاش هستیم، درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان را پیش از عید نیز پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان افزود: به هر حال در بحث فنی کار، کادر فنی باید پاسخگو باشد که چرا بازیکنان نمی‌توانند موقعیت‌های خوب خود را به گل تبدیل کنند. حتی پس از بازی با پیکان، آقای فرکی از نوع بازی تیم ما تعریف کرد. در هر صورت ما در روزی که خوب بازی می‌کنیم، شکست می‌خوریم و برای خودم سوال است که علت این موضوع چیست. در جلسه هیات مدیره مشکلات فنی تیم مطرح می‌شود و اگر نیازی به تغییر باشد، حتما اعمال می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

وی بیان کرد: چه زمانی که به عنوان عضو هیات مدیره فعالیت داشتم و چه اکنون که مدیرعامل باشگاه هستم، به همراه دیگر همکارانم در تلاش بودیم که بازیکنان و کادر فنی در آرامش کار خود را دنبال کنند و خدا را شکر در این بخش موفق هم بوده‌ایم.

رحیمی عنوان کرد: چه در بالای جدول و چه در پایین جدول تیم‌ها نزدیک به هم هستند و به بازیکنان هم گفته‌ام که ما می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم و خدا را شکر این همت نیز در بازیکنان‌مان وجود دارد. فقط متاسفانه بدشانسی‌ها گریبانگیر تیم ما شده است. امیدوارم در ادامه بهترین نتایج را بگیریم و سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود.

وی با قدردانی از حمایت تماشاگران خوزستانی از بازی این تیم برابر پیکان، گفت: در این دیدار تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمدند و امیدوارم در دیدارهای آینده نیز حمایت‌شان ادامه داشته باشد. بازیگران به انگیزه نیاز دارند که تشویق هواداران و حضورشان در ورزشگاه می‌تواند به نفرات ما کمک کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: در ادامه تلاش می‌کنیم کمبودها را جبران کنیم و ماندن‌مان در لیگ دست خود بازیکنان است. امیدوارم در لیگ برتر بمانیم و با کمک اسپانسرها، سال آینده با تدارک و امکانات بهتر پا به لیگ برتر بگذاریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار