تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۱۸۰۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد خوزستان در اندیشه بهبود وضعیت؛ سپاهان به دنبال رسیدن به صدر جدول
دو تیم فولاد خوزستان وسپاهان اصفهان روز جمعه ۲۴ اسفند در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست ودوم است.
در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست ودوم دو تیم فولاد خوزستان وسپاهان اصفهان روز جمعه 24 اسفند ساعت 17 و 50 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست ودوم  است. دیداری که هم برای فولاد خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و هم برای اصفهانی‌ها حیاتی است.

 سرخ پوشان اهوازی هفته گذشته مقابل سایپا شکست خوردند تا سومین شکست پیاپی را با هدایت قطبی تجربه کنند و شرایط را برای قطبی وشاگردانش سخت‌تر و از هدف رسیدن به سهمیه آسیا دورتر شود تا فقط برای بهبودجایگاه شان وتثبیت جایگاه تلاش کنند چرا که هم اکنون دوتیم پارس جنوبی وفولاد مشترکا با 25 امتیازبه ترتیب درجایگاه ششم وهفتم رده بندی قرار دارند.

 تیم پدیده مشهد با 39 امتیاز پنجم وبالای سرفولادی‌ها است با این تفاسیر اختلاف 13 امتیازی دراین برهه از زمان لیگ امتیاز کمی نیست و فقط اتفاقات نادر فوتبالی می‌تواند سرخ پوشان را به این جایگاه برساند.

فولاد خوزستان تا کنون از 21 بازی انجام شده صاحب 6 پیروزی، 7 تساوی و8 باخت هستند که در این مدت 17 گل به ثمر رسانده‌اند و 25 بار از حریفان گل دریافت کرده‌اند. این بازی برای فولادی‌ها از لحاظ شرایط روحی روانی بسیار حایز اهمیت است چراکه قطبی خوب می‌داند در صورت شکست مقابل سپاهان و حتی تساوی با انتقاد تماشاگران تیمش روبرو خواهدشد و پیروزی در این دیدار آن هم مقابل تیم بزرگ سپاهان باز هم توانایی‌های افشین قطبی رابه اثبات می‌رساند پس قطبی حتما برای این بازی حساب ویژه‌ای بازکرده است.

در آن سوی میدان تیم سپاهان اصفهان شرایط کاملا متفاوتی دارد و به جز پیروزی به دنبال چیزی دیگری نخواهندبود. اصفهانی‌ها که چندسالی است از کورس قهرمانی دورمانده بودند امسال عزم جدی خود را جزم کرده و برای رسیدن به صدرجدول بایستی فولاد را در غدیر شکست دهند. امیر قلعه‌نویی که سابقه قهرمانی با سپاهان دارد درصدد کسب افتخاری دیگر در دوران مربیگریش و باشگاه سپاهان است.

تیم سپاهان اصفهان هفته گذشته پیروزی راحتی مقابل تیم سخت کوش پارس جم بوشهر نداشتند و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و سه امتیاز دیگری را به اندوخته‌هایشان اضافه کردند تا با کسب 41 امتیاز در مکان دوم جدول قراربگیرند و با اختلاف تنها یک امتیاز به دنبال تیم پرسپولیس صدرنشین است. سپاهان که یک بازی عقب افتاده دارند و تا اینجای کار 20 بازی انجام داده است 11 پیروزی به دست اورده، 8 بارمساوی و تنها یک باخت دست یافتند.

زردپوشان تاکنون از 20 بازی 33 بار دروازه رقبا را بازکرده‌اند و 14 تا گل دریافت کرده‌اند. این آمار سپاهان نشان می‌دهد که تاکنون آنها باثمر رساندن 33گل بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند.کی روش استنلی سوارز مهاجم خارجی سپاهان هم اکنون با یازده گل زده بهترین گلزن سپاهان و لیگ برتر است و در آنسوی میدان لوسیانوپریراشیمبا از فولاد خوزستان  با 7 گل زده بهترین گل زن سرخ پوشان است.

به هرحال باید منتظر ماند و ببینیم جدال حساس وجذاب این دو تیم شهرستانی با تفکرات دو مربی صاحب نام به نفع چه تیمی به پایان می‌رسد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار