تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۸۰۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تنها ۱۰ کلاس از ۵۰۰ کلاس شهرستان باوی مجهز به سیستم هوشمند هستند
فرماندار شهرستان باوی گفت: در شهرستان باوی ۵۰۰ کلاس داریم که از این تعداد تنها ۱۰ کلاس مجهز به سیستم هوشمند هستند و اگر بخواهیم با این اعتبارات پیش برویم تا ۲۰ سال آینده نیز نمی‌توانیم نیاز مدارسمان را تامین کنیم.
 منوچهر ورناصری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش درباره وضعیت کیفی آموزش و پرورش در شهرستان باوی اظهار داشت: شهرستان باوی در سایه کلانشهر اهواز مخصوصا در بحث آموزش محو شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان باوی مدارسی وجود دارند که قدمت آن‌ها بیشت از 50 سال است، افزود: انتظار می‌رود که اعتباراتی که برای حوزه آموزش اختصاص می‌یابد بیشتر باشد چرا که همه دستگاه‌ها به آموزش و پرورش مدیون هستند.

فرماندار شهرستان باوی با اشاره به وضعیت نابسامان برخی مدارس در شهرستان باوی بیان کرد: در بخش عنافچه ما 200 دانش آموز داریم که هر روز برای رفتن به مدرسه مجبور هستند از قایق استفاده کنند و این درحالی است که بسیاری از روستاهای ما را لوله و یا چاه‌های نفتی احاطه کرده‌ است.

وی تصریح کرد: در شهرستان باوی 500 کلاس داریم که از این تعداد تنها 10 کلاس مجهز به سیستم هوشمند هستند و اگر بخواهیم با این اعتبارات پیش برویم تا 20 سال آینده نیز نمی‌توانیم نیاز مدارسمان را تامین کنیم.

همچنین علی قربانی نیز در این جلسه عنوان کرد: بعد از تهران، استان خوزستان در جذب اعتبارات دولتی رتبه دوم را دارد همچنین ما تنها اداره کل نوسازی و توسعه مدارسی هستیم که 14 ناظر داریم که این تعداد در مقایسه با استان‌های فارس و اصفهان صفر است.

وی ادامه داد: توزیع اعتبارات میان شهرستان‌ها با شاخصی معین انجام می‌شود همچنین ما در حال حاضر در استان400 پروژه درحال احداث داریم و در کشور رتبه نخست جذب خیرین مدرسه ساز را با فاصله بسیار زیاد، در مقایسه با تهران داریم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار